۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵
تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برای محیط پیرامونی
اوجی در گفت‌وگو با بازار:

تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برای محیط پیرامونی

بوشهر- اوجی وزیر نفت از تخصیص ۱۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت اجتماعی صنعت نفت برای محیط پیرامونی در یکسال اخیر خبر داد.

جواد اوجی در حاشیه نشست مسئولان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح پالایشگاه فاز ۱۴ ایرانی‌ترین فاز پارس جنوبی است که اکنون وارد مدار شده و روزانه ۵۰ میلیون متر مکعب گاز وارد شبکه می‌کند.

وی افزود: اکنون برای تقویت فشارافزایی در پارس جنوبی به منظور جلوگیری از افت فشار، طرح‌ها و برنامه‌های ارزشمندی داریم که اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: با دستور و تاکید رئیس جمهور، توجه به محیط پیرامونی صنعت نفت، بیش از گذشته شده و در استان بوشهر نیز اعتبارات ارزشمندی در حوزه مسئولیت اجتماعی صنعت نفت پیش بینی شده و تخصیص یافته است.

اوجی تصریح کرد: وزارت نفت در دولت سیزدهم معادل ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور تعریف کرده است.

وی‌ تأکید کرد: وزارت نفت در طول هشت سال گذشته در دولت‌های پیشین، هشت هزار میلیارد تومان در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه‌گذاری کرد، اما در همین یک سال و نیم گذشته از دولت سیزدهم، نزدیک به ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه مسئولیت اجتماعی در سراسر کشور تعریف شده که بیشتر در استان بوشهر به لحاظ نفت‌خیز و گازخیز بودن آن است.

وزیر نفت خاطر نشان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به جامعه هدف بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha