۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
مسئولان پی گیر جذب سرمایه‌گذار در زنجان باشند
معاون وزیر کشور:

مسئولان پی گیر جذب سرمایه‌گذار در زنجان باشند

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: مسئولان استانی باید به دنبال جذب سرمایه‌گذار باشند.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن کوششی‌تبار پنجشنبه شب در جلسه هماهنگی بانک‌های استان با کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: در استان زنجان تیم کاری خوبی شکل گرفته و یک مجموعه جهادی مصرانه برای به نتیجه رساندن انتظارت دولت تلاش می‌کنند.

وی اظهار کرد: با وجود همه مشکلات و موانع و رفتارهای خصمانه، عده‌ای تلاش دارند آرامش مردم را به هم بزنند و برخی طوری قلم می‌زنند که دستاوردها را محو کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور گفت: کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید محلی برای گره‌گشایی از برخی قوانین و مقررات و ایجاد انگیزه برای سرمایه‌گذار است و این کارگروه باید ریزترین تا درشت‌ترین مشکلات سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی را برطرف کند و اگر مسئولان به طور جهادی پای کار نباشند مشکلات حل نمی‌شود.

کوششی تبار تاکید کرد: طرح‌های اقتصادی باید برای دریافت تسهیلات به شبکه بانکی ارسال شود تا به مرحله پرداخت برسند و باید تلاش کنیم تا عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم و هر کسی نقش خود را برای تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم ایفا کند.

وی افزود: تکمیل زنجیره‌های ارزش استان یکی از انتظارات دولت سیزدهم و وزارت کشور از مدیران است و زنجیره‌های ارزش در استان زنجان حلقه‌های مفقوده دارد و باید در بخش صنایع معدنی مثل روی بیشتر کار شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، تصریح کرد: یکی از اهداف دولت سیزدهم بهره‌مندی حداکثری جوامع محلی از طرح‌های اقتصادی است و زنجیره‌های ارزش جابجایی ثروت را تسریع و جوامع محلی خود را منتفع می‌کنند و باعث قطع وابستگی به بیرون از مرزها می‌شود.

کوششی تبار به تنوع و رشد شرکت‌های دانش‌بنیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: جوانان خوش‌فکر و اهل فن این شرکت‌ها را در استان توسعه دادند و بخش‌های صنعت و کشاورزی باید به سهم خود این شرکت‌ها را جذب کنند؛ چراکه می‌توانند زمینه پیشرفت و ارتقای بهره‌وری را فراهم کنند.

وی گفت: مسئولان باید به دنبال سرمایه‌گذار بروند و گوهر تابنده زنجان این است که استانی مملو از افراد دانشگاهی و باتکنیک است.

کد خبر: ۲۰۹٬۵۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha