۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
واحد شماره ۳ بخار نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور متصل شد
سرپرست معاونت تولید نیروگاه مفتح:

واحد شماره ۳ بخار نیروگاه شهید مفتح به شبکه سراسری برق کشور متصل شد

همدان - سرپرست معاونت تولید نیروگاه برق شهید مفتح از اتصال موفقیت آمیز واحد شماره سه بخار این نیروگاه به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: واحد شماره سه بخار نیروگاه شهید مفتح با موفقیت به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

سرپرست معاونت تولید نیروگاه برق شهید مفتح گفت: به دلیل محدودیت زمانی ناشی از گرم شدن هوا در روزهای اخیر و تأکید بر راه اندازی واحد تا هفته اول خرداد، عملیات تعمیرات دوره‌ای این واحد طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام رسید و به شبکه سراسری متصل شد.

اختری افزود: تعمیرات دوره‌ای واحد شماره یک نیز روبه پایان است و تا چند روز آینده راه اندازی خواهد شد.

وی عنوان کرد: همزمانی تعمیرات واحد سه و واحد یک با ماه رمضان و شرایط خاص کنترل و مهار ویروس کرونا سختی ناشی از کار را برای کارکنان نیروگاه به ویژه پرسنل تعمیرات دو چندان کرده بود که از تلاش جهادی تمامی همکاران قدردانی می‌کنیم.

اختری با بیان این که انجام پرمیت های موکول به شات دان، تمیزکاری کندانسور و رفع اشکالات برج خنک کن، بازدید از ایرهیتر و اکونومایزر و ریهیت از اقدامات انجام شده در تعمیرات دوره‌ای واحد سه بخار بود، گفت: آماده سازی واحدها و رفع محدودیت‌های تولید برای تولید پایدار در تابستان هدف این فصل از تعمیرات بوده است.

سرپرست معاونت تولید نیروگاه برق شهید مفتح یادآور شد: شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح متشکل از نیروگاه شهید مفتح در همدان به ظرفیت هزار مگاوات و نیروگاه گازی دورود در شهر دورود به ظرفیت ۷۵ مگاوات و مجموع تولید ۱۰۷۵ مگاوات است.

کد خبر: ۲۰٬۹۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha