۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
 زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال در استان زنجان شکوفا می شود
استاندار زنجان:

زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال در استان زنجان شکوفا می شود

زنجان- استاندار زنجان گفت: در سه ماهه نخست سال آینده شاهد ظهور و شکوفایی زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال در استان زنجان خواهیم بود.

به گزارش بازار، محسن افشارچی در حاشیه جلسه کارگروه منطقه‌ای توسعه اقتصاد دیجیتال استان زنجان در جمع خبرنگاران ،گفت: در حوزه اقتصاد دیجیتال توافقات اولیه‌ای شده است و زیرساخت‌هایی مثل تأسیس آزمایشگاه IOT فراهم می‌شود.

وی ابراز کرد: در سه ماهه نخست سال آینده شاهد ظهور و شکوفایی زیرساخت‌های اقتصاد دیجیتال خواهیم بود و برای احداث گلخانه‌های هوشمند نیز اعتباراتی پیش‌بینی شده است.

استاندار زنجان گفت: شرکت‌هایی داریم که نرم‌افزارهای ملی مثل اخذ مجوزها را طراحی کردند و در واقع شرکت‌های نمونه در استان زیاد داریم ولی عدد دقیقی از اینکه چه حجمی از اقتصاد استان را در اختیار دارند در دست نیست.

افشارچی تاکید کرد: باید سهم حوزه دیتیجال از اقتصاد استان را بالا ببریم و اصلی‌ترین کار برای تحقق امر این است که زیرساخت‌ها را فراهم کنیم تا افراد شغل ایجاد کنند.

وی گفت: تلاش داریم زیرساخت‌های این بخش را پررنگ‌تر و فعالان این عرصه را توانمندتر کنیم.

استاندار زنجان ابراز کرد: در حوزه اقتصاد دیجیتال شرکت‌هایی در استان داریم که محاسبات عددی ساختار بورس را انجام می‌دهند و این شرکت‌ها در حال توسعه برای انجام محاسبات سهامی بورس هستند.

کد خبر: ۲۰۹٬۳۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha