۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
شناسایی ۸ هزار پروژه نیمه تمام در ایلام
استاندار ایلام خبر داد؛

شناسایی ۸ هزار پروژه نیمه تمام در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از شناسایی هشت هزار پروژه نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت:برای تکمیل این پروژه ها به اعتبار زیادی نیاز است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،حسن بهرام نیا با اشاره به ضرورت تامین اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: بیش از هشت هزار پروژه در سطح استان به شکل نیمه تمام بوده که از این میزان ۶ هزار پروژه ملی و مابقی استانی هستند.

وی با بیان اینکه اموال غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی باید شناسایی شوند، افزود:برای این کار همکاری لازم دستگاه های اجرایی ضروری است و رسانه‌ها تبیین و روشنگری لازم را در این زمینه داشته باشند.

استاندار ایلام با اشاره به اعلام برخی دستگاه‌های اجرایی استان در خصوص نیاز به نیروی انسانی و تاکید بر عدالت در جذب نیروی انسانی، گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مکلف است کمبود نیروهای خدماتی و کارشناس براساس نیازسنجی از طریق نیروی مازاد سایر دستگاه‌های اجرایی تامین کند.

بهرام نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ساماندهی کشتارگاه‌های دام استان گفت: با وجود اینکه هدف اصلی ما اشتغالزایی است، اما بصورت عملیاتی و قانونمند از کشتارهای غیر مجاز استان جلوگیری و نظارت‌ها بهداشتی بر کشتارها تشدید می‌شود چراکه خط قرمز ما سلامتی و منافع مردم است.

کد خبر: ۲۰۹٬۲۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha