۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵
دامداری ۳۰۰۰ راسی دام سنگین با حمایت شستا در ساری احداث می شود
رئیس مجمع نمایندگان مازندران:

دامداری ۳۰۰۰ راسی دام سنگین با حمایت شستا در ساری احداث می شود

ساری- بابایی کارنامی، رئیس مجمع نمایندگان مازندران گفت: دامداری سه هزار راسی دام سنگین در منطقه پشرت بخش چهاردانگه با حمایت هلدینگ شستا احداث می شود.

علی بابایی کارنامی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به بازدید مدیرعامل شستا از طرح های اقتصادی ساری، طرح توسعه شرکت آنتی بیوتیک سازی و رفع مشکلات ارزی شرکت، اعطای تسهیلات و توسعه و افزایش ظرفیت تولید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران، ایجاد کارخانه جات و واحد های صنعتی وابسته به تولیدات صنایع چوب و ‌کاغذ با احداث شهرک صنعتی و رفع مشکلات اشتغال جوانان در جنوب شهر ساری را از مدیرعامل شستا خواستار شد.

بابایی کارنامی به احداث دامداری مولد ۳ هزار راسی دام سنگین در منطقه پشرت بخش چهاردانگه اشاره کرد و افزود: با پیگیری های انجام شده، موانع مهم احداث این واحد رفع شده و با حمایت هلدینگ شستا، باقی موانع رفع و این واحد احداث و آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس فراکسیون کارگری همچنین به پیگیری جهت راه اندازی معدن زغال سنگ کیاسر و پیگیری رفع مشکلات شرکت پگاه رزم آوران نیز اشاره کرد و افزود: مقرر گردید جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت ها با هلدینگ شستا در تهران انجام شده و تصمیم گیری های نهایی اتخاذ گردد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اظهار کرد: انشالله بتوانیم با ظرفیت های بالای شستا، گام ها مهمی برای رفع مشکلات شرکت ها و بنگاه های اقتصادی وابسته به هلدینگ برداریم.

کد خبر: ۲۰۹٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha