۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵
اساسی‌ترین مانع احداث پتروشیمی هلیلان برداشته شد
عارفی در گفتگو با بازار:

اساسی‌ترین مانع احداث پتروشیمی هلیلان برداشته شد

ایلام- عارفی، مدیرعامل پتروشیمی هلیلان گفت: با حمیات مسئولان و نمایندگان، اساسی‌ترین مانع احداث پتروشیمی هلیلان برداشته شده است.

اصغر عارفی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اعلام این خبر اظهار داشت: در نتیجه چانه زنی‌، رایزنی‌ها و پیگیری‌های مکرر نمایندگان و مسئولان ارشد استان و با صدور رای اعضای کمیسیون حل اختلاف گمرکی، ماشین آلات صنعتی پتروشیمی هلیلان پس از یک‌سال و نیم توقف در بندر امام، مشمول معافیت گمرکی شدند تا یکی از اساسی ترین موانع آغاز بکار این طرح صنعتی برداشته شود.

مدیرعامل پتروشیمی هلیلان در تشریح این اقدام اثرگذار اظهار داشت: پس از یک‌سال و نیم بلاتکلیفی تجهیزات صنعتی پتروشیمی هلیلان در بندر امام، با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده از طریق وزارت اقتصاد، اعمال بند غ ماده ۱۱۰ گمرکی در بودجه، مهمترین مانع پیش روی احداث و راه اندازی پتروشیمی هلیلان برداشته شده است.

وی در پایان تصریح کرد: پروژه پتروشیمی هلیلان ۴۱ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بنا است تا در سال ۱۴۰۳ به بهره برداری کامل برسد.

وی افزود: در زمان بهره برداری بالغ بر ۲۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می‌شود و اشتغال در زمان اجرای پروژه تا ۶۰۰ نفر است.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha