۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
کشف ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان
طی ۱۰ ماهه امسال صورت گرفت؛

کشف ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان

همدان - جانشین انتظامی استان همدان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال ۲۹۴ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان همدان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

به گزارش بازار؛ سردار رضا زارعی گفت: در این مدت زمان ۶۸۱ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق کشف شده که ۱۵ برابر نسبت به سال گذشته میزان کشفیات لوازم خانگی رشد داشته است.

زارعی افزود: یک هزار و ۱۴۲ متهم مرتبط با قاچاق کالا در ۱۰ ماهه امسال دستگیر و یک هزار و ۱۸۶ پرونده قاچاق کالا در این مدت زمان تشکیل شده است.

جانشین انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در استان همدان خبر داد.

سردار زارعی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی و کنترل مسیرهای ارتباطی این استان به پنج دستگاه خودرو فاقد مجوز مشکوک شده و به رانندگان آن‌ها دستور ایست می‌دهند که در بازرسی از این خودروها ۱۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی قاچاق به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال کشف و ضبط کنند.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه عمده کالاهای کشف شده شامل ظروف کریستال، انواع لامپ، قاشق و چنگال است، گفت: در این راستا پنج متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

کد خبر: ۲۰۸٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha