۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات ‌از محل فروش دارایی‌ها

پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات ‌از محل فروش دارایی‌ها

در بودجه‌های سالانه برای پرداخت مطالبات بازنشستگان مبالغی در نظر گرفته می شود و بر اساس طرح جدیدی که مصوب شد بخشی از این مطالبات از محل فروش دارایی‌های مخابرات پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، مجید سلطانی در نشست خبری در جمع خبرنگاران درباره اقدامات شرکت برای پرداخت مطالبات بازنشستگان مخابرات گفت: شرکت مخابرات ۵۰ هزار شاغل دارد که برخی هم سهامدار عدالت و سهامداران خرد هستند و نگهداشت شرکت مخابرات، پیچیده است و هیئت مدیره باید به گونه‌ای تصمیم بگیرد که شیرازه شرکت به هم نریزد.

وی افزود :‌بحث بازنشستگان مخابرات موضوع قدیمی است و بنده مجری مصوبات هیئت مدیره هستم و خارج از تصمیم هیئت مدیره نمی‌توانم تصمیم بگیرم و ما هزینه‌ها و مطالبات بازنشستگان را در بودجه‌های سالانه دیده ایم و اگر قرار بر پرداخت نکردن بود در بودجه پیش بینی نمی‌شد.

سلطانی گفت: وقتی هیئت مدیره بودجه سالانه را تأیید و ابلاغ می‌کند قطعاً مورد نظر شرکت است، اما بحث موضوع افزایش درآمدمان که از سال‌های قبل دنبال شده بود قرار بود در سال ۱۴۰۰ اجرا شود، اما شهریور ۱۴۰۱ اعمال شد و از سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ بر اساس مصوبه شورای عالی کار ۳ هزار میلیارد تومان به هزینه‌های ما اضافه شد.

وی افزود: چون بحث افزایش تعرفه‌ها در سال قبل عملی نشد تا پایان سال نقدینگی نداشتیم که مطالبات بازنشستگان را پرداخت کنیم و البته با پیگیری و در طرحی که هیئت مدیره به تصویب رساند از محل فروش بخشی از دارایی‌ها مطالبات این بازنشستگان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در قم و بوشهر اقداماتی شده و یک به یک در استان‌ها در حال انجام است.

کد خبر: ۲۰۸٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha