۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
قدردانی وزیر نفت ونزوئلا از ایران

قدردانی وزیر نفت ونزوئلا از ایران

با نزدیک شدن کشتی نفتکش فورچون ایران به ساحل ونزوئلا، طارق العیسمی وزیر جدید نفت این کشور شنبه شب در پیام توییتری نوشت: ممنون برادران!

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، العیسمی در صفحه توییتری خود نوشت: همکاری میان ایران و ونزوئلا در زمینه انرژی علاوه بر اینکه ما را به عنوان کشورهای عضو اوپک متحد می‌کند، مبتنی بر تبادل علمی و توسعه تولید صنعت هیدروکربن است. ممنون برادران!

وی در پیام دیگری نوشت: به نمایندگی از نیکلاس مادورو و همه شهروندان ونزوئلا به کشتی‌های جمهوری اسلامی ایران که قصد ورود به بنادر ما را دارند، سلام می‌گوییم و به آنها احترام می‌کنیم. این همکاری انرژی با هدف توسعه همه جانبه به نفع مردم ما است.

قدردانی نیروهای مسلح ونزوئلا از ایران

دریاسالار رمیجیو سبالوس فرمانده عملیات فرماندهی استراتژیک ونزوئلا نیز در صفحه توییتری خود نوشت: توجه، نیروهای مسلح ونزوئلا از همبستگی ایران با (ونزوئلا) به وسیله نفتکش‌ها تشکر می‌کند.

سبالوس با اشاره به محافظت نیروی دریایی و هوایی ونزوئلا از کشتی‌های سوخت ایران نوشت: تشکر از دیپلماسی صلح به رهبری نیکلاس مادورو (رییس جمهوری ونزوئلا).

سبالوس افزود: مردم ونزوئلا، ما همچنان به جنگ با دشمنان میهن ادامه می‌دهیم و به لطف راهبردهای مادورو، ما پیروز خواهیم شد. می‌خواهیم همه تروریست‌ها را اسیر کنیم.

کد خبر: ۲۰٬۸۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha