۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۹
تمرکز توان تحلیل روی قسمت مشخصی از بازار با صندوق‌های بخشی
مدیرعامل کارگزاری آگاه عنوان کرد

تمرکز توان تحلیل روی قسمت مشخصی از بازار با صندوق‌های بخشی

سرافزار یزدی، مدیرعامل کارگزاری آگاه گفت: در سرمایه‌گذاری غیرمستقیم تنوع ابزارهای مالی بسیار مهم است و تاکنون جای صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخشی در بازار سرمایه خالی بود.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، محمدرضا سرافزار یزدی، مدیرعامل کارگزاری آگاه در حاشیه آیین رونمایی از صندوق سرمایه‌گذاری بخشی گفت: در سرمایه‌گذاری غیرمستقیم تنوع ابزارهای مالی بسیار مهم است. صندوق‌های متنوعی در بازار سرمایه وجود دارد و تاکنون جای صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخشی در بازار سرمایه خالی بود. در هر صورت، وقتی بحث صندوق سرمایه‌گذاری بخشی به میان می‌آید، یعنی توان تحلیلی و توان کارشناسی و تخصصی شما روی قسمت مشخصی از بازار متمرکز می‌شود. این صندوق می‌توانند دغدغه بعضی از سرمایه‌گذاران مبنی بر نوسانات دلار را پوشش دهد.

مدیرعامل کارگزاری آگاه اظهار کرد: ما روی صنعت خوبی متمرکز شدیم؛ چرا که این صنعت استراتژیک تنوع تولیدی، ارزش افزوده، و بازده مثبتی دارد. به همین خاطر یک تیم تخصصی را در حوزه پتروشیمی تجهیز کردیم تا بتواند بازده بهتر و بیشتر از شاخص را به سهام‌داران بدهد. ما به دنبال این هستیم که انشالله صندوق اهرمی و زمین و ساختمان را داشته باشیم. همچنین واحد تحقیق و توسعه ما در تلاشند که متناسب با نیاز بازار پیشنهاد طراحی صندوق‌های جدید را به شرکت‌های بورس و فرابورس بدهند.

کد خبر: ۲۰۸٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha