۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در استان کردستان دایر شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

بیش از ۶۰۰ هزار شماره تلفن ثابت در استان کردستان دایر شده است

سنندج – حکمت، مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به منظور واگذاری سریع و ارائه خدمات سرویس ثابت به مشتریان در نقاط شهری و روستایی، بیش از ۶۰۰ هزار و۶۰۰ شماره تلفن ثابت در استان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اعلام این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین سرویس های مخابراتی از دیرباز تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست های مردم در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت به متقاضیان، ایجاد و توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۶۰۰ هزار و۶۰۰ شماره تلفن ثابت منصوبه در استان وجود دارد که ۴۵۵ هزار و ۲۰۹ مورد آن در نقاط شهری و ۱۴۵ هزار و ۳۹۵ شماره دیگر آن نیز در نقاط روستایی دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۲۶ هزار و ۳۰۷ مشترک فعال تلفن ثابت در استان از مزایای این سرویس بهره مند هستند، عنوان کرد: از این آمار، ۴۰۶هزار و۴۴۲ شماره در نقاط شهری و ۱۱۹ هزار و ۸۶۵ شماره در نقاط روستایی مشغول بکار هستند.

حکمت یادآور شد: با ایجاد و توسعه زیرساخت های تلفن ثابت در هزار و ۵۰۲ روستای استان شرایط استفاده از سرویس تلفن ثابت به عنوان یک محصول مخابراتی با پایداری ارتباط برای ساکنین در نقاط روستایی فراهم شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه با اشاره به اینکه در راستای تحقق اهداف و شاخص های راهبردی در حوزه تلفن ثابت استراتژی های قابل توجه ای تدوین و برنامه ریزی شده است، گفت: با حرکت در این مسیر شاهد ارتقا شاخص های کمی و کیفی سرویس تلفن ثابت در استان بیش از پیش خواهیم بود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه تلفن ثابت یک محصول زیرساختی برای استفاده از دیگر محصولات مبتنی بر این سرویس بشمار می رود، اینترنت خانگی adsl، vdsl،ftth به صورت متنوع از دیگر محصولات و خدمات قابل ارائه به مشتریان است که تلفن ثابت زیرساخت های آن را فراهم آورده است.

حکمت بیان داشت: با تامین تجهیزات و اختصاص سرمایه های لازم، پروژه های قابل توجه ای در استان در دست اقدام است .

کد خبر: ۲۰۸٬۷۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha