۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

نمایشگاه بهاره در زنجان برگزار می شود

زنجان-گلشنی فرد،رئیس سازمان صمت زنجان،از برگزری نمایشگاه بهاره در استان زنجان خبر داد.

مجید گلشنی فرد در گفتگو با خبرنگار بازار از برگزاری نمایشگاه بهاره در استان زنجان خبر داد و گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در آستانه ایام پایانی سال از ۱۲ تا ۱۹ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: در ایام پایانی سال با توجه به افزایش تقاضای عمومی که سال آینده مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، این سازمان با همکاری دستگاه‌های مرتبط، طرح نظارتی تشدید بازرسی در استان را زودتر از سراسر کشور آغاز کرده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان گفت: این طرح با توجه به ابلاغ رسمی از سوی وزارت متبوع از ۱۵ اسفند امسال تا پایان ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۲ اجرایی خواهد شد که این امر در استان، با توجه به حساسیت‌های موجود از ابتدای اسفند ماه در حال اجرا است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یادآور شد: نظارت‌ها در دو بخش کالایی و خدماتی انجام خواهد شد و در بخش خدمات نظارت بر قالیشویی‌ها، خشکشویی‌ها، مراکز اقامتی و توقف‌گاه‌ها، پارکینگ‌ها و مراکز فروش انواع بلیط در دستور کار قرار دارد که با هماهنگی اتحادیه مربوطه و دستگاه ذی‌ربط از جمله ستاد خدمات سفر که دستگاه مختلفی در آن عضو هستند همکاری‌ها و هماهنگی‌ها آغاز شده است.

گلشنی تصریح کرد: در بخش کالاها با توجه به حوزه فعالیت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت در راستای اجرای قانون انتزاع اقلامی همچون کیف، کفش، آجیل، خشکبار، شیرینی و همچنین اقلامی که بیشتر مورد مصرف همشهریان محترم قرار دارد در دستور کار بازرسان قرار دارد.

کد خبر: ۲۰۸٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha