۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد ۶۵۰ مورد برای عشایر استان همدان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مطرح کرد؛

تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد ۶۵۰ مورد برای عشایر استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد ۶۵۰ مورد برای عشایر استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، شیرزاد جمشیدی ظهر شنبه در جلسه کمیته تبیین استراتژی، خط مشی و راهبردهای شرکت توزیع برق استان همدان از برنامه ریزی برای استفاده از حواله ارزی، تأمین برق مساکن مهر، استفاده از تسهیلات بانکی و اعتبارات استانی و تأمین نیروگاه قابل حمل خورشیدی به تعداد ۶۵۰ مورد برای عشایر استان همدان سخن گفت

وی با بیان اینکه اسفند ماه ۹۸ و فروردین امسال شرایط خوبی در حوزه وصول مطالبات و درآمدها نداشتیم، گفت: وصول مطالبات ۷۸ درصد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش داشت.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هزینه‌کردهای شرکت از مبالغ تخصیص یافته بیشتر بود، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شد بعد از ایام کرونا سقف پرداختی جاری شرکت اصلاح شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان توجه به زیرساخت‌های بهره‌برداری را مورد تاکید قرار داد و گفت: تجهیزات شرکت از قبیل خودروهای اتفاقات عملیات، بالابرها و تجهیزات عیب‌یابی باید برای بهره‌وری بیشتر ارتقا یافته و به روز رسانی شوند.

جمشیدی بر شناسایی ریسک‌های شرکت به ویژه در بخش مالی و توجه ویژه به بحث مدیریت زمان نیز تأکید کرد و گفت: باید درک کاملی از چشم‌انداز، اهداف و استراتژی‌های شرکت صورت گیرد تا برنامه محور و شاخص محور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه باید نقاط قوت و ضعف و بهبود مشخص شود به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای کاهش پیک بار تابستان اشاره کرد و گفت: در راستای تعمیرات خط گرم، کنترل خاموشی‌ها و کاهش تلفات برنامه‌های مدونی پیش‌بینی شده که امید است.

جمشیدی با تأکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی و موضوع آموزش در این حوزه اضافه کرد: اولویت تأمین نیروی انسانی مجرب و متخصص است.

کد خبر: ۲۰٬۸۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha