۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
راه اندازی بازارچه‌های نوروزی در استان سمنان | نظارت‌ها تشدید شد
استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

راه اندازی بازارچه‌های نوروزی در استان سمنان | نظارت‌ها تشدید شد

سمنان- هاشمی، استاندار سمنان با بیان اینکه راه‌اندازی بازارچه‌های نوروزی در استان از جمله راهبردهای ما برای نوروز است، گفت: این بازارچه‌ها برای تسهیل در تامین اقلام اساسی مردم ایجاد می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه بازدید سرزده از میدان بار شهر سمنان، ضمن بیان اینکه نظارت‌ها بر بازار عرضه میوه و اقلام مورد نیاز مردم در استان سمنان تشدید شده است، تاکید کرد: برای شب عید مردم میوه تنظیم بازار پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه پرتغال به میزان کافی برای مصرف خانوار استان سمنان به همراه سیب درختی پیش بینی و تامین شده است، بیان کرد: در کنار نظارت‌ها، برای تسهیل در خرید مردم بازارچه‌های موقتی را نیز در شهرستان های استان سمنان شکل خواهیم داد.

استاندار سمنان با بیان اینکه این بازارچه ها برای تسهیل دسترسی مردم به میوه شب عید ایجاد و جانمایی خواهند شد، گفت: امسال با توجه به ماه رمضان سفرهای نوروزی زودتر شروع خواهد شد و استان سمنان مانند هر سال میزبان خیل عظیم زائران رضوی خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه ستاد تسهیل و خدمات سفرهای نوروزی نیز نشست های خود را به صورت مستمر برگزار می کند تا در کنار خدمت رسانی نوروزی به مردم استان بتوانیم نیازهای مسافران و زائران رضوی را نیز تامین کنیم، تاکید کرد: امنیت و سلامت مسافران در کنار اسکان آنها سه اولویت ما در استان سمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از اولویت های ما در سفرهای نوروزی، شناساندن جاذبه های گردشگری استان و تبدیل سمنان از معبری برای زائران رضوی به مقصد گردشگری است، افزود: به دنبال این هستیم که مدت ماندگاری مسافران را در استان سمنان افزایش دهیم

استاندار سمنان با بیان اینکه تیم های نظارتی تخصصی در بازار استان حضور دارند و با همراهی کسبه میوه مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در استان عرضه خواهد شد، ابراز کرد: یکی از تاکیدات ما این است که فرمانداران در سراسر شهرستان های استان رسالت نظارت بر بازار را بر عهده بگیرند.

کد خبر: ۲۰۸٬۴۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha