۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
بخشودگی جرایم پرداخت نکردن عوارض شهروندان تهرانی

بخشودگی جرایم پرداخت نکردن عوارض شهروندان تهرانی

شهرداری تهران از بخشودگی جرایم پرداخت نکردن عوارض شهروندان از سال ۱۳۴۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار، علی خشنود مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران در آیین رونمایی و تحویل قبوض عوارض نوسازی به مناطق و نواحی شهرداری تهران با اشاره به تخفیف شهرداری تهران برای شهروندان از محل توزیع قبوض گفت: چنانچه شهروندان عوارض نوسازی را پرداخت کنند، تمامی جرایم آنان از سال ۱۳۴۸ تاکنون بخشوده می‌شود.بخشودگی جرایم پرداخت نکردن عوارض شهروندان تهرانی

خشنود افزود: از روز توزیع قبوض تا پایان اسفند امسال به شهروندانی که عوارض و بهای خدمات پسماند خود را به موقع پرداخت کنند، جوایز نفیسی اهداء می‌شود.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران گفت تلاش می‌کنیم سال آینده نیز توزیع قبوض از اردیبهشت ۱۴۰۲ آغاز شود و از خرداد، شهروندان عوارض خود را به صورت پیامکی پرداخت کنند.

علی خوشنود با اشاره به افزایش درآمد شهرداری تهران در مقایسه با سال گذشته افزود: ما موفق شدیم ۲۲۰ درصد افزایش درآمد معادل ۱۰ هزار میلیارد تومان وصولی درآمدهای پایدار، خارج از بدنه شهرداری تهران داشته باشیم.

مدیر کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری تهران با تاکید بر تحول اساسی در حوزه درآمدی شهرداری تهران گفت: سال گذشته ۱۹۷۰ میلیارد تومان وصولی از محل توزیع قبوض داشتیم که این رقم بسیار کمی است، اما امسال با این اقدام انتظار ما رقم ۸ هزار میلیارد تومان است.

کد خبر: ۲۰۸٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha