۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان همچنان در نوبت انتظار است
رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت:

تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان همچنان در نوبت انتظار است

ساری- توکلی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت با اظهار اینکه سهام عدالت فوت شدگان همچنان منتظر تعیین تکلیف است، گفت: امیدوریم این طرح عملیاتی شود.

عسگر توکلی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که همچنان پیگیر تعیین تکلیف سهام عدالت فوت شدگان هستیم، اظهار داشت: تلاش برای تعیین تکلیف آن ادامه دارد و امیدواریم اجرایی شود.

وی با اشاره به این تکلیف جاماندگان سهام عدالت نیز مشخص می شود، گفت: متاسفانه برخی از کافی نت ها و دفاتر پیشخوان با گرفتن وجه اقدام به ثبت نام از متقاضیان می کنند که نادرست است.

وی از مردم خواست تا برای تعیین تکلیف سهام عدالت به مراکز پیشخوان و کافی نت ها مراجعه نکنند، گفت: همچنین سهام عدالت قابل انتقال نیست و نمی توان آن را به کسی منتقل کرد.

توکلی با بیان این که مددجویان بهزیستی و کمیته امداد باید از طریق سازمان های متولی اقدام کنند تا مشمول دریافت سهام عدالت شوند، گفت: این افراد نیز از مراجعه به دفاتر پیشخوان خودداری کنند.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه سهام عدالت یادآور شد: افرادی که برگه سهام عدالت دریافت نکردند نیز جزو جاماندگان محسوب می شوند و نسبت به تعیین تکلیف آن ها اقدام می شود.

کد خبر: ۲۰۸٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha