۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
نقشه راه تولیدات کشاورزی استان همدان تهیه شد| احداث گلخانه در اولویت
رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان:

نقشه راه تولیدات کشاورزی استان همدان تهیه شد| احداث گلخانه در اولویت

همدان - بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ریل‌گذاری و نقشه راه تولیدات کشاورزی استان همدان تهیه شده و براساس آن کارها انجام می‌شود و سلیقه‌ای نخواهد بود.

رضا بهراملو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ساخت گلخانه تأثیر بسزایی بر کاهش مصرف آب دارد، عنوان کرد: آب مصرفی در گلخانه‌ها بین ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد و بر همین اساس اولویت نخست سازمان جهاد کشاورزی ایجاد گلخانه است و در این خصوص هیچ پرونده‌ای در رابطه با گلخانه، معطل نمی‌ماند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه از لحاظ کمی و کیفی ساخت گلخانه صرفه اقتصادی دارد، گفت: در گلخانه‌ها به‌ازای هر هکتار ۱۱ نفر مشغول به کار می‌شوند؛ درحالی که در دو هکتار زمین زراعی، یک نفر کار می‌کند.

وی از رونمایی نقشه راه تولیدات کشاورزی استان همدان خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار در کشور نقشه راه تولیدات کشاورزی در همدان رونمایی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه ریل‌گذاری و نقشه راه تولیدات کشاورزی استان تهیه شده و براساس آن کارها انجام می‌شود و سلیقه‌ای نخواهد بود، خاطرنشان کرد: نقشه راه تولیدات کشاورزی باید شفاف و روشن باشد.

وی درباره صنایع تبدیلی هم گفت: نقشه راه صنایع تبدیلی استان همدان نیز تهیه شده و بر مبنای آن مشخص می شود چه صنایعی را باید در کجا و در چه سطحی ایجاد کنیم.

کد خبر: ۲۰۸٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha