۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۵
آقای رئیسی هرچه سریع تر ترمز پیش روی ارز، تورم و گرانی ها را بکشید
نماینده مردم بستان آباد در مجلس:

آقای رئیسی هرچه سریع تر ترمز پیش روی ارز، تورم و گرانی ها را بکشید

نوری قزلجه، نماینده مردم بستان آباد در مجلس، گفت: آقای رئیسی درخواست دارم هرچه سریع تر ترمز پیش روی ارز، تورم و گرانی ها را به هر طریق ممکن بکشید.

به گزارش بازار، غلامرضا نوری قزلجه در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۳ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: اخیرا سازمان نظام مهندسی کشاورزی علیرغم تذکر دستگاه های نظارتی و کمیسیون کشاورزی مجلس اصرار بر برگزاری انتخابات مجمع نظام مهندسی به صورت الکترونیکی دارد که این خلاف قانون تاسیس و آئین نامه اجرایی نظام مهندسی کشاورزی است.

وی افزود: مجمع عمومی با حضور افراد و مراجعه مستقیم به صندوق رأی و با رأی مخفی برگزار شود چرا که با انتخابات الکترونیکی نظارت مفهوم خود را از دست می دهد و تخلفات گسترده می شود. ضمنا هیچ مقام اجرایی هم مجاز به صدور دستور اقدام خلاف قانون مجلس و یا خلاف آئین نامه مصوبه هیات وزیران نبوده است. این اقدامات فقط در صورت اصلاح قانون می تواند عملی باشد البته رأی گیری الکترونیکی در مجمع وقتی که افراد حضور داشته باشند مانعی ندارد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: درخواست دارم هرچه سریع تر ترمز پیش روی ارز، تورم و گرانی ها را به هر طریق ممکن بکشید.

ؤ

کد خبر: ۲۰۷٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha