۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
روزانه بین ۳ تا ۴ تن گوشت منجمد در بازار ایلام توزیع می شود
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

روزانه بین ۳ تا ۴ تن گوشت منجمد در بازار ایلام توزیع می شود

ایلام-صالحی،سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام گفت: در حال حاضر روزانه بین ۳ تا ۴ تن گوشت منجمد در بازار ایلام توزیع می شود.

هادی صالحی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۸۶ تن گوشت منجمد در مراکز توزیع ایلام با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت در استان عرضه شده و این روند کماکان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این روزها با افزایش قیمت گوشت در استان مردم گلایه‌هایی از قیمت چند برابری گوشت داشتند، موضوعی که باعث شده این روزهای با هدف تنظیم بازار و کاهش قیمت گوشت مراکز توزیع گوشت در استان در قالب فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به توزیع گوشت منجمد گوساله با قیمت مصوب ۱۵۰ هزار و گوشت گرم با قیمت ۲۴۰ هزار تومان داشته باشند.

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام استان ایلام مصرف روزانه گوشت قرمز در استان را بین ۱۵ تا ۲۰ تن دانست و گفت: این اداره توانسته یک چهارم این مصرف را در استان تامین کند و این موضوع تا حدودی باعث تعادل قیمت گوشت در استان شده است.

صالحی همچنین به موجود بودن گوشت به اندازه کافی در انبارهای ذخیره اشاره کرد و یادآور شد: اداره کل پشتیبانی امور دام با تزریق گوشت به بازار تا نرمال شدن قیمت این روند را ادامه خواهد داد.

وی گفت:روزانه به صورت میانگین بین ۳ تا ۴ تن گوشت منجمد و گرم در شهرستان ایلام توزیع می شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۷۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha