۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
۶۷ درصد اشتغال ثبت شده در گلستان واقعی بوده است
مدیرکل تعاون گلستان:

۶۷ درصد اشتغال ثبت شده در گلستان واقعی بوده است

گرگان- خواجه مظفری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از صحت سنجی آمارهای اشتغال استان در سال جاری خبرداد و گفت: ۶۷ درصد اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در گلستان واقعی بوده است.

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: تعهد اعلام شده برای ایجاد اشتغال در گلستان طی سال جاری، ۳۱ هزار شغل بود که ما آن را در استان به ۴۰ هزار شغل افزایش دادیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان افزود: هم اکنون ۳۳ هزار و ۸۱۸ شغل ایجاد و ۱۰۸ درصد تعهد محقق شده است که در حال راستی آزمایی آن هستیم.

وی بیان کرد: نرخ بیکاری گلستان در بهار امسال ۹.۲ درصد، در تابستان ۸.۹ و در پاییز ۹.۵ درصد ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در خصوص صحت سنجی اشتغال، ادامه داد: گنبدکاووس با ۱۰۰ درصد، گمیشان با ۹۵ درصد، گالیکش با ۸۳ درصد، مینودشت با ۷۲ درصد و بندرگز با ۷۰ درصد بیشترین صحت آمار را داشته و به طور میانگین ۶۷ درصد اشتغال ثبت شده واقعی بوده است.

وی در خصوص میزان اشتغال شهرستان‌ها ادامه داد: براساس آمار، ۹۷ درصد تعهد اشتغال گرگان، ۹۲ درصد اشتغال بندرگز، ۹۰ درصد اشتغال گنبدکاووس، ۸۵ درصد اشتغال کلاله، ۸۳ درصد اشتغال گالیکش، ۸۱ درصد اشتغال کردکوی، ۸۰ درصد اشتغال مینودشت، ۷۹ درصد تعهد اشتغال ترکمن، ۷۵ درصد اشتغال علی آبادکتول، ۷۴ درصد اشتغال آق قلا، ۷۳ درصد اشتغال رامیان، ۷۲ درصد اشتغال آزادشهر، ۶۷ درصد اشتغال گمیشان و ۸۳ درصد تعهد اشتغال مراوه تپه محقق شده است.

کد خبر: ۲۰۷٬۷۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha