۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
ایتسکا رسانه ای جهت معرفی بروکرها و رمز ارزها

ایتسکا رسانه ای جهت معرفی بروکرها و رمز ارزها

ایتسکا (itsca) معتبرترین وب‌سایت فعال در حوزه فارکس، کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) و بورس و همچنین بهترین منبع آموزش فارکس و معرفی بروکرهای فارکس در ایران

به گزارش بازار، وب‌سایت ایتسکا در سال ۱۳۹۸ توسط شخصی بنام سعید محمدی بنیان نهاده شد که مقالات آموزشی حوزه فارکس و اخبار مربوط به آن را پوشش می دهد. این وبسایت هم اکنون به یکی از مراجع اصلی علم فارکس در ایران تبدیل شده که تمرکز اصلی آن بر روی آموزش فارکس و در کنار آن، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال بورس ایران و دنیای عجیب و غریب ارزهای دیجیتال می باشد. ایتسکا معتبرترین رسانه برای معرفی بروکرها است و کارشناسان این مجموعه در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات کاربران می باشند.

هدف ایتسکا ارائه آموزش و کمک به همه افراد علاقمند به تجارت در بازارهای مالی است! این سایت معتقد است که هیچ‌کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت آموزش محروم شود. نباید سن و سال، مکان، موقعیت یا امکانات مالی فرد، او را از یادگیری و موفقیت باز دارد. به همین دلیل، رسانه ایتسکا جامع‌ترین مرجع آموزش فارکس، بورس و بازارهای مالی است.

خدمات وب‌سایت ایتسکا

خدمات سایت itsca-brokers.com

خدمات ارائه شده توسط رسانه ایتسکا شامل آموزش در زمینه فارکس، بورس، ارزهای دیجیتال، بیوگرافی تریدرها و راه های کسب درآمد دلاری می باشد و مدیران این وبسایت در تلاشند تا نحوه معاملات فارکس، آتی و سهام را در سریع ترین زمان و بهترین کیفیت به کاربران خود آموزش دهند.

همچنین نقد و بررسی بروکرها از نقاط قوت این سایت حرفه ای بوده و علاوه بر این، معرفی انواع ارزهای دیجیتال و ارائه استراتژی های معاملاتی از دیگر خدمات این وبسایت محسوب می شوند.

یکی از مقالات پربازدید وبسایت ایتسکا معرفی بهترین بروکرهای فارکس برای ایرانیان می باشد که انقلابی را در نحوه خدمات دهی کارگزاری ها در ایران ایجاد کرده است.

ایتسکا و معرفی بهترین بروکرهای فارکس

معرفی بهترین بروکرها توسط بهترین سایت فارکس ایران

وب‌سایت ایتسکا بهترین بروکرها را بر حسب لوکیشن (ابتدا در کشورهای عرب زبان)، برای استفاده ایرانیان در هر کجا که هستند، معرفی کرده است. برای مثال چندین مقاله تاپ ۱۰ در مورد بهترین بروکرهای فارکس در فلسطین، امارات، ترکیه، لبنان، یمن، مراکش، عربستان، قطر و... تاکنون در وبسایت این مجموعه منتشر شده است. مطالب بیان شده در مقالات معرفی بروکرها شامل: ویژگی ها، انواع حساب های معاملاتی بروکرها، پلتفرم های معاملاتی، حداقل سپرده، اهرم، اسپرد و مزایا و معایب آنها می باشد.

کارگزاری یا بروکر فارکس، سرویسی برای معامله گران است که با استفاده از آن می توانند به خرید و فروش ارز های خارجی یا فلزات بپردازند.

بروکرهای معرفی شده در سایت ایتسکا شامل: بروکر آواترید، لایت فارکس، روبوفارکس، نورد اف ایکس، کپیتال اکستند، آلپاری، HYCM و ... می باشند. این سایت بروکرهایی که به ایران خدمات ارائه می دهند را نیز به طور مجزا به همراه مراحل ثبت نام معرفی می کند. بروکرهایی که به ایران خدمات ارائه می دهند، شامل: بروکر ویندزور، اینگات Ingot، آمارکتس، فیبوگروپ و... می باشند.

میلیون‌ها خواننده از هر طبقه‌ای از ایتسکا بازدید می کنند. برخی از آنها برای اولین بار در مورد پول و سرمایه گذاری یاد می گیرند، در حالی که برخی دیگر سرمایه گذاران با تجربه، صاحبان مشاغل، متخصصان، مشاوران مالی و مدیران اجرایی می باشند که به دنبال بهبود دانش و مهارت های خود هستند. مهم نیست آنها چه کسی هستند، ایتسکا برای کمک به همه این افراد آماده است!

تحلیل، بررسی و آموزش ارزهای دیجیتال توسط کارشناسان سایت ایتسکا

هر فردی، چه در زندگی، چه در جامعه و چه در جهان، پتانسیل ایجاد تغییر را دارد! قدرت دگرگون کننده آموزش چیزی است که این پتانسیل را باز می کند. با این حال، دسترسی به آموزش با کیفیت سخت است. اما سایت ایتسکا این مشکل را حل کرده و بهترین آموزش ها را در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. این آموزش ها کاربران را قادر می ‌سازد تا پتانسیل‌ های خود را کشف کنند و در روش تجارت خود تغییر ایجاد نمایند.

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) یا رمز ارز، نوعی پول دیجیتالی است که به صورت رمزنگاری شده طراحی شده است. اصلی ترین ویژگی بارز ارزهای دیجیتال یا رمز ارزها، غیرمتمرکز بودن آنها است. غیرمتمرکز بودن به این معنا است که هیچ نهادی آنها را کنترل نمی کند. لازم به ذکر است که رمز ارزها در محیطی به نام بلاک چین فعالیت می ‌کنند. با کمک محیط بلاک چین لازم نیست برای خرید و فروش رمز ارزها حساب مالی ایجاد کنید.

سایت itsca علاوه بر معرفی رمزارزهای قابل اطمینان برای سرمایه گذاری، آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال و استخراج برخی رمز ارزها همچون ارز زیلیکا، ارز وینک، کیشو، ارز دیجیتال گلکسی، سیف مون و... را به طور کامل و گام به گام در اختیار کاربران خود قرار می دهد تا در در این بازار پر تلاطم و ناپایدار، بهترین سرمایه گذاری را داشته و کسب سود نمایند.

وبلاگ ایتسکا را بخوانید: آموزش فارکس به زبان ساده!

کارکنان مجموعه ایتسکا متعهد به بهبود زندگی از طریق یادگیری هستند. از این رو اگر می خواهید بدانید که اخیراً ایتسکا چه آموزش های رایگانی را ارائه داده، وبلاگ این سایت را بررسی کنید تا از آخرین اخبار، ایده ها و پروژه ها و موارد مرتبط مطلع شوید.

راه های ارتباط با ایتسکا

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بازارهای مالی، کریپتوکارنسی ها، بروکرها و هر موضوع دیگری، از مشاوران و متخصصان ایتسکا کمک بگیرید. برای این کار می توانید صفحات اجتماعی این وب‌سایت را در فیس بوک، توییتر، تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید:

  • فیسبوک: itscabrokers
  • توئیتر: tradehouseofir۱
  • تلگرام: itscabrokers
  • اینستاگرام: itsca_brokers

همچنین می توانید از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۵۵۱۶۸۸۵۳۹۰ با این تیم حرفه ای در ارتباط باشید.

سوالات متداول

۱- آیا ایستکا نحوه ثبت‌نام و ورود به بروکرها را آموزش می دهد؟

بله. ایتسکا در مقالات خود از پلتفرم های معاملاتی بروکرها گرفته تا نحوه افتتاح حساب و ثبت‌نام در آنها را با تصاویر و ویدئوهای عالی، آموزش می دهد.

۲- آیا ایتسکا مقدار سرمایه لازم برای افتتاح حساب در هر بروکر را می گوید؟

بله، ایتسکا در کنار معرفی و بررسی بروکرها، مقدار سرمایه لازم برای باز کردن حساب در آنها را نیز شرح می دهد.

۳- آیا ایتسکا اخبار مربوط به رمز ارزها را منتشر می کند؟

بله، سایت ایتسکا آخرین اخبار مربوط به قیمت ارزها و نحوه خرید و فروش آنها را شرح داده و صرافی های مجاز برای مبادله کریپتوکارنسی ها را نیز معرفی می کند.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha