۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
مرکبات از دست باغداران در مازندران خارج شده است
در گفتگو با بازار؛

مرکبات از دست باغداران در مازندران خارج شده است

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان این که مرکبات از دست باغداران خارج شد و به سورتینگ داران رسید، گفت: این مسئله سبب تغییر قیمت‌های آن شده است.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که عمده پروژه های افتتاحی در دهه فجر در استان عمرانی بوده است، افزود: جای پروژه های تولیدی در استان خالی بود و کمتر پروژه ای در این زمینه داشتیم.

وی با عنوان این که حداقل باید نیمی از پروژه های دهه فجر را مختص پروژه های تولیدی قرار می دادند، افزود اشتغال، تولید و بهره وری مسئله مهم به شمار می رود زیرا اشتغال و سرمایه گذاری سبب رفع مشکلات اقتصادی می شود.

وی با بیان این که در حوزه مرکبات، برنج و محصولات کشاورزی در استان با مشکلاتی روبرو هستیم، افزود: دولت بیش از حد نیاز اقدام به واردات برنج کرد و صدها تن برنج پرمحصول درانبارها و سورتینگ ها قرار دارد.

زارعی یادآور شد: مرکبات مازندران از دست باغداران خارج شد و در دست سورتینگ داران قرار دارد و این مسئله سبب تغییر قیمت ها شده است.

این نماینده مجلس با گلایه از دولت در زمینه تنظیم و قیمت گذاری محصولات کشاورزی گفت: مردم همچنان منتظر هستند تصمیماتی برای رفع مشکلات فراروی کشاورزان گرفته شود زیرا اکنون قیمت برنج وارداتی کمتر از برنج پرمحصول داخلی است.

کد خبر: ۲۰۷٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • خطیرشاهی IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      هیچ هم گران نشده قبلا با قیمت ۵ هزار موفت بود و حالا با قیمت ۱۱ هزار ارزان هستش جناب. کدام میوه را میشناس این قیمت باشه.