۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
بهترین سایت فروش اقساطی خودرو به گزارش دنیای اقتصاد

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو به گزارش دنیای اقتصاد

طبق خبر منتشر شده در خبرگزاری دنیای اقتصاد: از آنجایی‌که به‌تازگی خدمات فروش قسطی خودرو هم بیشتر به‌صورت آنلاین انجام می‌شود، ریسک کلاهبرداری‌های مجازی هم به این چالش‌ها اضافه شده است.

به گزارش بازار، در بخش اول این مقاله، به معرفی ویژگی‌های بهترین سایت فروش اقساطی خودرو پرداخته شده که توجه به نکات آن می‌تواند فرآیند جستجو برای انتخاب سایت‌های فروش اقساطی مورد اعتماد را راحت‌تر و گذراندن چالش‌های بالا را آسان کند. در بخش دوم هم همراه مکانیک را به شما معرفی کرده‌ایم، شرکتی که سابقه‌ای درخشان در زمینه خریدوفروش خودرو دارد و بزرگ‌ترین نمایشگاه خرید نقد و اقساط خودروهای صفر و کارکرده کارشناسی‌شده است.

در ویدئو زیر هم می‌توانید با شرکت همراه مکانیک بیشتر آشنا شوید:

http://hmechani.cc/aprt-۱۱۲۳۲

ویژگی‌های بهترین سایت فروش اقساطی خودرو چیست؟

می‌توانید به این بخش به چشم یک راهنمای کامل برای انتخاب بهترین سایت خرید قسطی خودرو نگاه کنید. سایت موردنظر، باید ویژگی‌های زیر را حتماً داشته باشد:

  1. واقعی و قابل‌اعتماد بودن

کلاهبرداری‌های سایبری در هر حوزه‌ای انجام می‌شود و حوزه خریدوفروش قسطی خودرو هم از این قاعده مستثنا نیست. راه‌اندازی یک سایت و درگاه پرداخت الکترونیک جعلی زحمت چندانی ندارد. البته ممکن است برخی پا را فراتر بگذارند و برای جلب اعتماد، یک دفتر کار را موقتاً اجاره و شما را برای عقد قرارداد به آنجا دعوت کنند.

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، علاوه‌بر دامنه معتبر و نمادهای اعتماد الکترونیک قابل‌استعلام، حسن شهرت هم دارد و می‌توانید مشتریان راضی آن را در بین اطرافیانتان پیدا کنید.

  1. همکاری با شرکت‌های لیزینگ معتبر

یکی از راه‌های شناسایی بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، همکاری آن با شرکت‌های لیزینگ معتبر و شناخته‌شده است. می‌توانید لیست شرکت‌های لیزینگ دارای مجوز را در سایت بانک مرکزی ببینید. درصورتی‌که سایت موردنظر، نام شرکت‌های لیزینگ همکار خود را به هر دلیلی به شما ارائه نکرد یا نام شرکت‌هایی که به شما اعلام شد در لیست مورد تائید بانک مرکزی نبود، باید به اعتبار آن شک کنید.

  1. ارائه خودروهای کارشناسی‌شده متنوع و دارای ضمانت

یکی دیگر از مزایایی که می‌تواند یک سایت را به بهترین سایت فروش اقساطی خودرو تبدیل کند، تنوع خودروهای موجود در آن است. تنوع خودروهای صفر، کارکرده، داخلی و خارجی موجود در یک سایت فروش اقساطی خودرو، یعنی این‌که امکان ماشین‌دار شدن شما با هر سلیقه و سطح درآمدی ممکن است.

البته این خودروها باید کارشناسی‌شده و دارای ضمانت هم باشند تا شما مجبور نشوید که به‌جز پرداخت اقساط، برای رفع ایراداتی که هنگام فروش به شما گفته نشده هم هزینه کنید. یکی از دغدغه‌های خرید قسطی خودرو، اختلاف قیمت تمام‌شده آن با قیمت روز بازار است؛ حال فرض کنید خودرویی را قسطی بخرید که به دلیل مغایرت شرایط فنی و بدنه آن با ادعاهای فروشنده، از قیمت روز هم کمتر می‌ارزد. البته با تورم موجود اگر خودرویی را با قیمت واقعی آن و به‌صورت قسطی بخرید، بازهم برد می‌کنید.

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو به گزارش دنیای اقتصاد

  1. آسان کردن شرایط تا حد امکان

شرایط خرید اقساطی خودرو از برخی سایت‌ها آن‌قدر سخت است که تعداد افراد واجد شرایط را بسیار محدود می‌کند. برخی از سایت‌ها هم از همان ابتدا آب پاکی را روی دست شما می‌ریزند و در شرایط خود قید می‌کنند که باید حتماً در سازمان یا نهاد خاصی مشغول به کار باشید یا ضامن شما باید چنین شرایطی را داشته باشد.

در بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، شرایط تا حد امکان ساده شده تا بیشتر افراد با شرایط متفاوت بتوانند از آن خودروی قسطی بخرند. برخی از این سایت‌ها، شرط ضامن را هم حذف کرده‌اند.

  1. درج اطلاعات خودرو به‌صورت کامل

تأمین برخی از شرایط خرید اقساطی خودرو می‌تواند زمان‌بر باشد. درصورتی‌که شرایط فنی و بدنه خودروها در سایت موردنظر شما به‌صورت کامل درج نشود، باید برای بازدید از خودرو و کسب اطلاعات کامل در مورد آن هم زمان زیادی بگذارید. این بازدیدها علاوه‌بر زمان‌بر بودن، هزینه هم دارند؛ چراکه برای اطمینان از سلامت خودروها هنگام بازدید، باید یک کارشناس فنی همراه خود ببرید که دستمزد این افراد هم بسته به مدل خودرو، چیزی بین ۴۵۰ هزار تا ۳ میلیون تومان است.

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، کارشناسانی دارد که از لحظه انتخاب خودرو همراه شما هستند و علاوه‌بر این، تمامی اطلاعات موردنیاز شما (مثل گزارش کارشناسی، کارکرد و...) در آگهی‌ خودرو مربوطه پیدا می‌شود.

  1. تحویل خودرو در کمترین زمان ممکن

فرآیند اعتبار سنجی در بسیاری از طرح‌های فروش اقساطی خودرو زمان‌بر و ممکن است پس‌از آن هم مجبور شوید چند ماهی را برای تحویل گرفتن خودرو صبر کنید. این درحالی است که پیش‌پرداخت شما در حساب مالک یا شرکت می‌خوابد و سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. در بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، باید فرآیند اعتبارسنجی و تحویل خودرو در چند روز انجام شود. این کار، اعتماد شما را هم به سایت مذکور زیاد می‌کند.

  1. ثبت سند به‌نام خریدار از ابتدای کار

محبوب‌ترین روش فروش لیزینگی، اجاره به شرط تملیک است و پس از آن، ثبت سند ۲ دانگ یا ۳ دانگ به نام خریدار در رده‌های بعدی قرار دارند. برای انتخاب بهترین سایت فروش اقساطی خودرو، به شرایط ثبت سند خودرو در آن توجه کنید. درصورتی‌که سند خودرو از همان ابتدای کار به‌نام خریدار و به‌صورت شش‌دانگ انجام می‌شد، حتماً سایت موردنظر را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید.

بهترین سایت فروش اقساطی خودرو به گزارش دنیای اقتصاد

چرا خودرو قسطی را از همراه مکانیک بخریم؟

همراه مکانیک تمامی شرایط ممکن برای کسب عنوان بهترین سایت فروش اقساطی خودرو را دارد. این سایت تمامی مجوزهای لازم برای خریدوفروش خودرو را کسب کرده و مزایای خرید قسطی خودرو از آن، تنها محدود به موارد بالا نمی‌شود. به‌عنوان مثال، شما می‌توانید خودروهای کارکرده و کارشناسی‌شده موجود در نمایشگاه همراه مکانیک را هم به‌صورت قسطی بخرید. حتی می‌توانید از همراه مکانیک بخواهید که شرایط خرید اقساطی خودرویی که خودتان پیدا کرده‌اید را هم برایتان فراهم کند.

همچنین همراه مکانیک کارشناسی تمامی خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی خود را تا ۷ روز و سقف ۸۵۰ میلیون تومان تضمین می‌کند. علاوه‌بر این، پیش از پرداخت اقساط به شما یک تنفس ۲ تا ۳ ماهه داده می‌شود.

برای استفاده از انواع خدمات همراه مکانیک شامل: خرید نقد و اقساط خودرو، فروش خودرو، کارشناسی خودرو، مشاهده آخرین قیمت روز خودرو صفر و کارکرده در تمام مدل‌ها، می‌توانید به وبسایت همراه مکانیک به نشانی https://www.hamrah-mechanic.com/ مراجعه کنید.

آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک ۵۸

آدرس اتوسنتر همراه مکانیک: تهران، شهرک غرب، پارکینگ مجتمع خرید پلاتین

منبع: دنیای اقتصاد (معرفی بهترین سایت فروش اقساطی خودرو)

کد خبر: ۲۰۷٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha