۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
برقراری ۲۸ پرواز در فرودگاه بین‌المللی بیرجند/ پروازهای مشهد فعال شد
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی:

برقراری ۲۸ پرواز در فرودگاه بین‌المللی بیرجند/ پروازهای مشهد فعال شد

بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی از برقراری مجدد پروازها در مسیر مشهد-بیرجند که پیش از این به دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا لغو شده بود خبر داد و گفت: ظرفیت پروازهای فرودگاه بیرجند به ۲۸ پرواز در هفته رسیده است.

عظیم طهماسبی در گفتگو با بازار اظهار کرد: پروازهای هواپیمایی ایران‌ایر از نهم فروردین بر اساس تصمیم ستاد مقابله با بیماری کرونا تا اول اردیبهشت لغو شده بود که پروازهای تهران-بیرجند-تهران از ۲۰ فروردین برقرار و از سوم خرداد ماه فرودگاه بیرجند میزبان پروازهای مشهد-بیرجند- مشهد نیز خواهد بود.

وی اظهار داشت: در برنامه تابستانی تعداد چهار پرواز در طول هفته در مسیر یاد شده توسط هواپیمایی ایران‌ایر برقرار خواهد بود که پرواز یکشنبه ساعت ۱۸:۵۰ از بیرجند به سمت مشهد پرواز و ساعت ۲۰:۳۰ از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بیرجند حرکت خواهد داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: پرواز چهارشنبه ساعت ۱۷:۴۵ از بیرجند به سمت مشهد پرواز و ساعت ۱۹:۳۵ از فرودگاه مشهد به سمت فرودگاه بیرجند حرکت خواهد کرد.

طهماسبی افزود: پرواز چهارشنبه هواپیمایی آتا در مسیر تهران-بیرجند-تهران نیز با مجوز ستاد مقابله با کرونا مجدداً از اول خرداد ماه برقرار شده که این پرواز نیز چهارشنبه ساعت ۵:۳۵ از تهران آغاز ساعت ۰۷:۰۵ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۰۸:۰۰ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

وی افزود: در حال رایزنی جهت تغییر ساعات برنامه پروازی فعلی فرودگاه بیرجند جهت استفاده هرچه بهتر مردم شریف استان هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: هواپیمایی ماهان پرواز روزهای پنج شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران را به دلایل مشکلات موجود لغو نموده که به زودی یک پرواز در روز و مسیر یاد شده توسط ایرلاین دیگر به مجموع پروازهای مرکز استان افزوده خواهد شد.

طهماسبی بیان کرد: با توجه به تعداد ۲۸ پرواز طی هفته در فرودگاه بیرجند هیچ یک از ایام هفته بدون پرواز نخواهیم بود و پیش بینی می‌کنیم ظرفیت ایجاد شده پاسخگوی نیاز استان باشد.

وی اظهار داشت: پس از مکاتبات و رایزنی‌های بسیار با یکی از شرکت‌های هواپیمایی کشور جهت برقراری مسیرهای جدید پروازی به توافق رسیده‌ایم و شرکت مربوطه در حال بررسی پیشنهادات این اداره کل است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی اظهار امیدواری کرد در آینده‌ای نه چندان دور شاید برقراری مسیرهای جدید پروازی به مرکز استان را داشته باشیم.

به گفته طهماسبی فرودگاه طبس نیز با تعداد چهار پرواز در هفته در مسیر تهران-طبس-تهران در حال خدمت رسانی است.

کد خبر: ۲۰٬۷۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha