۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
عرضه ۳۴ قلم کالا زیرقیمت مصوب در فروشگاه‌های مازندران
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

عرضه ۳۴ قلم کالا زیرقیمت مصوب در فروشگاه‌های مازندران

ساری- رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ۳۴ قلم کالا زیرقیمت مصوب برای تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای استان عرضه می‌شود.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اجرای طرح‌هایی برای کاهش التهاب بازار در آستانه سال جدید، طرح فجر تا فطر را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: این طرح از بهمن ماه شروع شد.

وی با عنوان این که ۳۴ قلم کالا با تخفیف ۲۵ درصدی به مردم عرضه می شود، گفت: فروشگاه های زنجیره ای ملزم و موظف شدند این اقلام کالاها را با زیرقیمت مصوب به مردم عرضه کنند.

وی قیمت مرغ گرم راکیلویی ۶۲ هزار تومان، شکر ۲۲ هزار تومان، تخم مرغ شانه ای ۷۳ هزار تومان عرضه می شود، گفت: روغن نیز با قیمت ۵۴ هزار تومان به مردم ارائه می شود.

عنایتی، مرغ، گوشت، برنج، شکر، تخم مرغ، شیر، ماست کم چرپ، رب گوجه، انواع لپه و غیره را از جمله اقلامی دانست که زیر قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای عرضه می شود، گفت: برای تنظیم بازار، گوشت منجمد گوسفند و مرغ تامین شده است ولی استقبالی از آن نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۰ تن سهمیه جدید گوشت گوسفند و گوساله برای تنظیم بازار در استان دریافت شد و در آستانه عید این کالاها عرضه می شود.

وی با اشاره به قیمت فزاینده گوشت گرم در کشور و استان، گفت: این درحالی که قیمت گوشت مرغ کیلویی بین ۵۹ تا ۶۲ هزار تومان در فروشگاه ها عرضه می شود.

کد خبر: ۲۰۷٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha