۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
ممنوعیت کامل تردد در عربستان سعودی
کرونا در شبه جزیره

ممنوعیت کامل تردد در عربستان سعودی

عربستان سعودی از ساعت ۱۷ روز گذشته (جمعه)، ممنوعیت کامل تردد در این کشور را اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از اسپوتنیک، طلال الشلهوب، سخنگوی وزارت کشور عربستان اعلام کرد از جمعه بعدازظهر، عبور و مرور به طور کامل در این کشور ممنوع می باشد.

الشلهوب در نشست خبری خود گفت: ماموران امنیتی از ساعت ۵ بعداز ظهر روز جمعه ( ۲۲ مه)، بخشنامه از قبل اعلام شده در مورد ممنوعیت تردد در طول روز در کلیه شهرها و مناطق عربستان سعودی را تا روز ۲۷ مه ۲۰۲۰، به اجرا می گذارند.

وی افزود: به همه اشخاص حقیقی و حقوقی توصیه می‌شود که پایبندی کاملی به پروتکل‌های مرتبط با شروط سلامت بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا داشته و اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمع در تمامی اشکال و اماکن این گونه تجمع‌ها را رعایت کنند.

الشلهوب ادامه داد: ماموران امنیتی، پایبندی به این دستور العمل‌ها را در مناطق مسکونی، مراکز تفریحی و دیگر مراکز عمومی و همچنین در روستاها، مناطق دور افتاده پیگیری کرده و هر گونه تخلف را ثبت و اقدامات لازم در مورد متخلفان، به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

شایان ذکر است از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۶۷ هزار و ۷۰۰ در عربستان به این ویروس مبتلا شده و ۳۹۶ نفر نیز جان خود را از دست داده اند، همچنین تا به امروز ۳۹ هزار نفر بهبود یافته اند.

کد خبر: ۲۰٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha