۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲
 احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود
شهردار تبریز:

احداث پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال آغاز می‌شود

تبریز- شهردار تبریز از آغاز عملیات اجرای پل قراملک از ۱۵ اسفند امسال خبر داد و گفت: تلاش داریم تا پایان شهریور ۱۴۰۲ احداث این پل به اتمام برسد و طرح ترافیکی مسیر پل قراملک باید سریعا کار شود.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار در سومین جلسه از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در حوزه منطقه ۶ برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر اعتبار تخصیص یافته برای منطقه، ۱۵۰ میلیارد نیز توسط مناطق معین در این حوزه تخصیص خواهد یافت.

هوشیار افزود: حوزه منطقه ۶ در حال توسعه بوده و جای کار دارد و از جمله ظرفیت‌هایی که می‌تواند مورد توجه قرار گیرد، بدنه‌سازی و ضلع غربی فرودگاه است که باید با اشخاص در این خصوص توافق کنیم.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی منطقه ۵۰۰ میلیارد خواهد بود، تصریح کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان عموما در حوزه حمل و نقل و پایش تصویری منطقه به کار گرفته خواهد شد و باید قدرت پایش در رینگ شمال به جنوب خود را افزایش دهیم تا تصادفات منطقه کنترل شود.

شهردار تبریز با تاکید بر ارائه خدمات محله ای در سطح منطقه، گفت: محدودیتی در بودجه برای ارائه خدمات و مخصوصا خدمات محله‌ای که شورا نیز همراهی خواهد کرد نداریم. درست است که در بودجه محدودیت داریم، ولی در حوزه خدمات هرچقدر توانستید کار کنید.

هوشیار تاکید کرد: شاید به اندازه بودجه شهر تبریز در منطقه ۶ توافق انجام می‌گیرد. باید یک تیم املاک قوی با چند توافق قوی ظرفیت سازی کند و این امر موجب کاهش ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود.

وی یادآور شد: در سال آینده از تیرماه به بعد هیچ مناقصه‌ای برگزار نخواهد شد. باید از اولین روز سال، فعالیت خود را آغاز کنیم و این کار نیازمند انجام مناقصات و اسناد در سر موقع است.

کد خبر: ۲۰۶٬۹۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • میر حسین فروغی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
      1 0
      خدا قوت به شهرداری تبریز که در یکسال ۶ پروژه ی مهم تقاطع غیر همسطح رو اجرا کردن. خواهش میکنم یک روگذر در میدان امام حسین ع و یک روگذر در چهارراه لاله در امتداد خیابان سالاری احداث کنید. یا علی.
    • فریدون ابراهیم زاده IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
      1 0
      با تشکر از عوامل زحمت کش شهرداری کلانشهر تبریز و شخص جناب مهندس هوشیار.. از شهردار محترم تقاضای عاجل داریم نسبت به اسفالت راه آهن تا پل تراکتور اقدام کنند ... وهمچنین یک خروجی ویا ورودی از سه راهی کبریت سازی به امنداد اوتوبان شهید کسایی باشند تا از حجم ترافیک این منطقه کاسته شود ... تا برای رسیدن به شهرکهای صنعتی منطقه صوفیان نیاز به عبور از راه اهن وامتداد ان نباشد با تشکر
    • ارسام IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
      0 0
      تشکر از عوامل شهرداری چرا بودجه کلان شهر تبریز نسبت به دیگر مناطق از جمله مشهد نصف است