۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹
معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳

سال ۲۰۲۳ را می توان سال رقابت گوشی های پیشرفته و تازه نفس از برندهای مشهور دانست.

به گزارش بازار، سال ۲۰۲۳ را می توان سال رقابت گوشی های پیشرفته و تازه نفس از برندهای مشهور دانست، از این رو، ما لیستی از گوشی های اپل، سامسونگ و شیائومی را با توجه به رده بندی مدل ها و تکنولوژی بروز به کار رفته در گوشی ها فراهم آورده ایم. رقابت به حدی نفس گیر و غیر قابل پیش بینی است که احتمال می دهیم مدل های میان رده ای که در سال جدید به بازار عرضه می شوند عملکردی بهتر از برخی پرچمداران سالیان قبل داشته باشند؛ در شناخت چندی از این نامداران دنیای موبایل و تکنولوژی با ما همراه باشید.

دو ابر قهرمان دنیای تکنولوژی با آیفون

از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل های شناخته شده آیفون، گوشی موبایل آیفون ۱۴ که در دو مدل پرو و پرو مکس عرضه شده است. این در حالی است که اپل یک سال پیش از آن با آیفون ۱۳ پرو و پرومکس توانسته بود خدمات شایانی را برای دنیای تکنولوژی به ارمغان بیاورد. با این حال گوشی موبایل آیفون ۱۴ پرومکس با مشخصات جدیدی توانست قلب بازار را قبضه کند. بهترین کیفیت عکسبرداری و ضبط ویدیو،عملکرد قابلیت تشخیص تصادف، ارتباط ماهواره ای، برخورداری از داینامینک آیلند یا جزیره پویا از قابلیت های به نام iPhone ۱۴ proو iPhone ۱۴ pro maxاست.

در واقع اپل با عرضه این مدل ها، نوید تحرکات پیشرفته تری را در دنیای تکنولوژی به ما داده است. قابلیت تشخیص تصادف آیفون حرکت کاربر را با سرعت زیاد توسط خودرو، موتور سیکلت و یا حتی دوچرخه تشخیص می دهد و چنانچه اتفاقاتی نظیر تصادف، سقوط از ارتفاع یا موارد مشابه رخ دهد، پس از ۱۰ ثانیه به طور خودکار با اورژانس تماس می گیرد. همچنین اتصال ارتباطات ماهواره ‌ای امکانی را فراهم کرده تا نگرانی بابت آنتن ندادن گوشی و قرار گرفتن در نقاط فاقد پوشش شبکه‌ های مخابراتی از بین برود.


 

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳


 

پیشتاز سرسخت سامسونگ در سال جدید

از اول فوریه ۲۰۲۳ چشم تمام طرفداران سامسونگ، محصول جدید این شرکت را دنبال می کند؛ گوشی موبایل سامسونگultra S۲۳ Galaxy. این محصول ویژه به نسل قبلی خود شبیه است، اما مقاومت در ساخت، قدرت سخت‌ افزاری ویژه، برخورداری از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دقیق و پشتیبانی از قلم s جایگاه ویژه ای به این محصول تازه نفس سامسونگ داده است.

این گوشی سرآمد سامسونگ تراشه snapdragon ۸ Gen ۲ را در خود جای داده و علاوه بر این، با ارائه رابط کاربری One UI ۵.۱ حداقل تا ۴ سال از نظر به روزرسانی نسخه سیستم‌ عامل و ۵ سال از نظر آپدیت ‌های امنیتی جای هیچ نگرانی باقی نمی گذارد. این گوشی قدرتمند و حرفه ای با جای گیری در یک قاب آلومینیومی و برخورداری از کارت گرافیک Adreno ۷۴۰، تا ساعت ها می تواند بازی های گرافیکی سرسنگین را پشتیبانی کند. در نظر داشته باشید که قیمت این گوشی پرچمدار به اندازه قابلیت آن چشمگیر است.


 

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳


 

بروز ترین فرزندان شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو

سال جدید می تواند سال درخشش فرزندان جدید شیائومی نیز باشد. گوشی موبایل شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو آوازه عملکرد خود را در سال جدید به گوش همگان می رسانند؛ زیرا پیشرفت‌ های شایان توجهی با مدل های شیائومی ۱۲و شیائومی ۱۲پرو داشته اند. صفحه نمایش Amoled، نرخ نوسازی ۱۲۰هرتز، روشنایی تا ۱۹۰۰هرتز، برخورداری ازHDR۱۰+ ، دالبی ویژن و HLG از قابلیت های ویژه نمایشگر این گوشی هاست که لذت کار و تماشا را دو چندان می کنند.

در کنار این برتری ظاهری، برخورداری از گواهی IP۶۸ وجهه حفاظتی این گوشی را تضمین می کند. همچنین دوربین های این دو گوشی نیز ابهت خود را دارند، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی سونی IMX۹۸۹ که در این دو گوشی به کارگرفته شده توانایی ضبط فیلم و ثبت عکس را با ارائه دقیق جزئیات داراست. در نظر داشته باشید که شیائومی در قلب این دو محصول جدید و پیشتاز خود از snapdragon ۸ Gen ۲ مدد گرفته تا در نگاه کاربران جایگاه ارزنده ای داشته باشند. شیائومی در گوشی ‌های Xiaomi ۱۳ و pro Xiaomi ۱۳ علاوه بر حافظه داخلی از نوعUFS ۴ ، از تکنولوژی خنک کننده مایع نیز استفاده کرده است.


 

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳


 

جدیدترین میان رده حرفه ای سامسونگ

همیشه سامسونگ در میان رده ها حرف حساب برای زدن دارد؛ برای مثال گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A۵۴، یکی از نو رس های سامسونگ است کهبا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل پیش‌ فرض اندروید ۱۳ به عنوان یک میان رده محبوب در سال جدید شناسایی شده است. همچنین از آوازه ی خوش آن می توان حدس زد که این محصول میانی، بازار گوشی های میان رده و اقتصادی را قبضه خواهد کرد.

گوشی جدید سامسونگ، از تراشه تازه وارد اگزینوس ۱۳۸۰ بهره می برد؛ از این رو کاربران باید انتظار یک محصول متفاوت را داشته باشند. همچنین نمایشگر ۶.۴ اینچی Amoled، با رزولوشن Full HD+ و نوسازی ۱۲۰ هرتز ویژگی های شایان توجه این محصول میان رده است. A۵۴ در دو نسخه با ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. فراموش نکنید که این گوشی نیز مشمول تغییرات سامسونگ، از جمله سیستم‌ عامل پیش‌ فرض اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI ۵.۰ شده است. همچنین دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) کیفیت خاطرات شما را در عکس و فیلم ضمانت خواهد کرد. علاوه بر تمام تغییرات به کاررفته در این گوشی، اعجاب در دوربین سلفی آن است که تا ۳۲ مگاپیکسل بالارفته!


 

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳


 

گوشی اقتصادی و کاربر پسند ۲۰۲۳

و حالا یک میان رده دیگر از سامسونگ که می تواند هوش از سر کاربران گوشی های اقتصادی ببرد؛ گوشی موبایل A۳۴ Samsung Galaxy که با پردازنده ی مقبول قدرت دیمنسیتی ۱۰۸۰ به بازار عرضه خواهد شد. پنل ۶.۵ اینچی super Amoled از دیگر ویژگی های درخور توجه A۳۴ است که علاوه بر زینت ظاهری گوشی، لذت از لحظه ها را نیز به کاربر هدیه می دهد. این پنل که با رزولوشن ۱۰۸۰p همراهی می کند از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برخوردار است. حسگر اثر انگشت در قسمت پایین نمایشگر A۳۴ جای دارد، پس می توانید احراز هویت را به راحتی با لمس این نقطه انجام دهید. ناگفته نماند که سامسونگ این فرزند مقتصد و میانی خود را به گواهی IP۶۷ و باتری ۵۰۰۰ میلی ‌آمپری مجهز کرده تا چیزی کم نداشته باشند.


 

معرفی جدیدترین و محبوب ترین گوشی های ۲۰۲۳


 

آنچه بر برترین ها خواهد گذشت...

در باور تمام آنانی که با گوشی موبایل سر و کار دارند، اپل همیشه بهترین است و خواهد ماند. زیرا همیشه پیشتر از برندهای دیگر افق های تکنولوژی را درنوردیده طوریکه دیگر برندها تنها توانستند به دنبال ردپای او، پله های پیش رو را طی کنند. اما انکار ناکردنی است که برندهایی چون سامسونگ و شیائومی نیز با تزریق محصولاتی میانی و اقتصادی به بازار توانستند به فرآیند همگانی شدن تکنولوژی کمک کنند. سال ۲۰۲۳ نیز مطابق روند هر سال، سال رونمایی و عرضه گوشی های فوق پیشرفته، پرچمدار و میان رده است، تمامی محصولاتی که در بالا ذکر شدند نمونه های جدید هر برند است که در اواخر سال قبل و اوایل سال جدید معرفی و عرضه شدند.

کد خبر: ۲۰۶٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha