۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
آسفالت ۱۹۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ایلام انجام شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

آسفالت ۱۹۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ایلام انجام شد

ایلام- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون عملیات آسفالت ۱۹۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان انجام شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری ایلام، سید زاهدین چشمه خاور با اشاره به آسفالت ۱۹۲ کیلومتر از راه‌های ارتباطی ایلام اظهار کرد: در این مدت ۵۲ کیلومتر از راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان آسفالت حفاظتی (فوگسیل- میروسرفسینگ) انجام شده است.

وی افزود: اجرای ۳۳۵ کیلومتر شانه سازی، ۲۰۲ کیلومتر ریزش برداری و اصلاح شیب شیروانی یک هزار و ۳۶۴ کیلومتر در سطح راه‌های استان از دیگر اقدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام درسال جاری بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای شناسایی، تعمیر پل و سایر ابنیه فنی آسیب‌دیده در محورهای مواصلاتی استان ۵۰ دستگاه پل تعمیر و مرمت شده است.

چشمه خاور، شناسایی، اصلاح و تعمیر پل‌ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب دیده در جاده‌ها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی ذکر کرد و گفت: در این مدت (ابتدای سال تا پایان دی ماه) عملیات تعریض ۱۴ دستگاه پل محور آبدانان - مورموری، هشت دستگاه پل کنجانچم و شش دستگاه پل محور مهران - دهلران انجام شده است.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha