۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
 سقوط دلار در راه است
نویسنده و اقتصاددان برجسته:

سقوط دلار در راه است

کیوساکی، اقتصاددان و نویسنده مشهور درباره سقوط ارزش دلار آمریکا تا سال ۲۰۲۵ هشدار داد.

به گزارش بازار، رابرت کیوساکی به سرمایه گذاران هشدار داد بازارهای سهام در حال فروپاشی هستند و اقتصاد آمریکا به سوی رکود پیش می‌رود.

بنا به گفته وی، که یکی از نویسندگان کتاب مشهور «پدر پولدار، پدر فقیر» است، چاپ میلیاردها قطعه اسکناس بدون پشتوانه از سوی بانک مرکزی آمریکا، این روند را تسریع می‌کند. کیوساکی در توئیتی نوشت: فروپاشی عظیم در راه است. احتمال رکود". او همچنین نوشت ارزش رمز ارز بیت کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰ هزار دلار و قیمت طلا و نقره به ترتیب به ۵ هزار دلار و ۵۰۰ دلار خواهد رسید.

این اقتصاددان افزود علت این تغییرات از دست رفتن اعتماد به دلار آمریکاست که وی آن را پول جعلی می‌نامد.

او گفت: بیت کوین پول مردم، و طلا و نقره پول خدا هستند. قیمت روز هر اونس (۲۸.۳۴ گرم) طلا در حال حاضر ۱,۸۵۶.۵۸ دلار، هر اونس نقره ۲۱.۹۹ دلار و هر واحد بیت کوین ۲۱,۸۶۴ دلار است.

این نخستین باری نیست که کیوساکی توئیتی درباره نزدیک بودن فروپاشی بازارها منتشر می‌کند. او با اعلام اینکه همه قیمت ها، از جمله طلا، نقره و بیت کوین سقوط خواهد کرد، بارها در این مورد هشدار داده است. این مسئله موجب بدبینی نسبت به پیش بینی‌های وی شده است.

کیوساکی به تازگی یک فروپاشی قریب الوقوع در بازارهای مالی را پیش بینی کرده که به گفته وی ممکن است در هفته جاری روی دهد. تحلیلگران می‌گویند او احتمالا وخامت اوضاع بازار را با گزارش تورم آمریکا، که قرار است در چهاردهم فوریه منتشر شود، مرتبط می‌داند. کیوساکی از مردم خواست دچار هراس نشوند و به دارایی‌های ارزشمند روی بیاورند.

کد خبر: ۲۰۶٬۴۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • حسین US ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
      0 0
      کارشناسان قبلاً هم گزارش داده بودند دلار در حال فروپاشی اشت اما این برنامه نقشه کسانیست که هدفشان هک انسان و بردگی مطلق انسان است چون قرار است بجای دلار و خرید و فروش با کارت بانکی با استفاده از هوش مصنوعی و هک انسان ها ارزهای دیجیتال بکار گرفته شوند این ارزها نامرئی و درواقع براساس رفتارهای اجتماعی افراد به آنها تعلق میگیرد همانطوریکه چندسال است در ووهان چین به رفتار اجتماعی مردم امتیاز داده میشود مثلاً در صورتی که شما شهروند خوبی باشی با چشم تون یا اثر انگشت تان میتوانید وارد یک فروشگاه بشوید و مایحتاج خودت را برداری متاسفانه طبق تفاهمنامه هایی که وزارت ارتباطات و بانک مرکزی و وزارت بهداشت با یکدیگر منعقد کرده اند نظام اقتصادی و بانکداری ایران هم در حال ایجاد ساختارهای دیجیتالی و امتیازدهی شهروندان ایرانی بمانند کشور چین است ما مردم مسلمان ایران چنین اقداماتی را برنمی تابیم و شدیداً اعتراض داریم