۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کمپین «بی‌قیمت نخریم» در گلستان راه‌اندازی می‌شود
معاون صنعت، معدن و تجارت گلستان:

کمپین «بی‌قیمت نخریم» در گلستان راه‌اندازی می‌شود

گرگان- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از راه‌اندازی کمپین «بی‌قیمت نخریم» در راستای احترام و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان در استان خبر داد.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: طبق قانون و در راستای مشتری مداری هر کالایی که در واحد صنفی ارائه می‌شود باید قیمت کالا روی آن درج و تغییرات قیمتی به روز اعمال شود.

وی با یادآوری اینکه در حوزه خدمات هم باید مبلغ ارائه خدمات در محل عرضه نصب شده و در دید مشتری باشد، افزود: در واقع مشتری باید بتواند بر اساس قدرت خرید و کیفیت و کمیت ارائه کالا و خدمات کالا و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان عدم درج قیمت بر روی کالا و خدمات را تخلف و زمینه‌ساز گرانفروشی دانست و ادامه داد: در راستای احترام به مشتری و توجه به حقوق مصرف‌کنندگان، راه‌اندازی کمپین «بی‌قیمت نخریم» در گلستان در دستور کار قرار گرفته است.

حسن زاده از برگزاری دو جلسه مقدماتی برای راه‌اندازی این کمپین خبر داد و خاطرنشان کرد: امید داریم با بهره‌گیری از ظرفیت اصحاب رسانه، فضای مجازی، دستگاه‌های دخیل در امور فرهنگی و اصناف و ... بتوانیم این کمپین را تا اواخر ماه جاری (دیماه) در گلستان راه‌اندازی کنیم.

کد خبر: ۲٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha