۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۲
مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیَرساز در نظر گرفته شد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ مجلس:

مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیَرساز در نظر گرفته شد

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ مجلس گفت: طبق مصوبه کمیسیون تلفیق مبلغ ۱۵هزار میلیارد تومان برای تکمیل مدارس خیَرساز در نظر گرفته شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد وحیدی درباره مصوبات کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: «اتمام ساخت مدارس خیَرساز» یکی از تقاضاهایی است که سال‌ها در حوزه آموزشی کشور وجود دارد چراکه آموزش و پرورش باید سهم ۵۰ درصدی خود را برای تمام این مدارس پرداخت کند اما مدارس مذکور عملا نیمه تمام باقی مانده‌اند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجا که محل تامین اعتبار این مهم در لایحه بودجه سال آینده مشخص نشده بود از محل بند (ب) تبصره (۵) لایحه بودجه مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان برای این مهم در نظر گرفته شد تا در اختیار سازمان نوسازی مدارس قرار گیرد، درواقع با خرید اوراق، نسبت به تکمیل مدارس خیَرساز در مناطق روستایی و عشایری و حذف مدارس کانکسی اقدام شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شواری اسلامی افزود: در نهایت اگر مبلغ مورد نظر برای تکمیل مدارس خیَرساز، به مبلغ تصویب شده در کمیسیون تلفیق اضافه شود، به‌یقین شاهد رونق خوبی در این حوزه خواهیم بود.

گفتنی است، تمامی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ برای نهایی شدن ابتدا باید در صحن علنی مجلس به تصویب نمایندگان برسند و سپس ازسوی شورای نگهبان تایید شوند.

کد خبر: ۲۰۶٬۱۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha