۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹
افتتاح اولین کیوسک اطلاع‌رسانی مالیاتی

افتتاح اولین کیوسک اطلاع‌رسانی مالیاتی

با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از کیوسک اطلاع‌رسانی در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین بهره‌برداری شد.

به گزارش بازار، همزمان با ایام دهه مبارک فجر، کیوسک اطلاع‌رسانی مالیاتی با حضور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در اداره کل امور مالیاتی استان قزوین افتتاح شد.

در این مراسم منظور با اشاره به اقدامات سازمان امور مالیاتی در جهت ارتقاء کیفی خدمات رسانی به ارباب رجوع گفت: استفاده از فناوری روز به ویژه در بحث فرهنگ‏سازی و اطلاع‌رسانی به مودیان محترم مالیاتی یکی از مهمترین اهدافی است که مورد توجه ویژه نظام مالیاتی در دوره تحول آفرینی بوده است.

منظور با اشاره به ابتکارات جدید حوزه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی افزود: ایجاد کیوسک اطلاع‌رسانی در راستای تکریم ارباب رجوع و تسهیل امور مراجعان انجام می‌شود.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی دقیق و سریع به ارباب رجوع، گفت: ایجاد این کیوسک‌ها را می‌توان در راستای سیاست‌های اصولی نظام مالیاتی در بخش توسعه IT و تکریم ارباب رجوع ارزیابی کرد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: دریافت و تنظیم نوبت دهی، راهنمای مراجعه به حوزه مالیاتی، تعیین وقت ملاقات با مدیران و اطلاع رسانی فرایندها از جمله قابلیت‌های این کیوسک اطلاع رسانی است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقاء امکانات نرم افزاری این کیوسک مطابق نیازها و برنامه‌های اطلاع رسانی سازمان افزود: با ایجاد این کیوسک‌ها مودیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی، بدون هیچ واسطه‌ای به اطلاعات حوزه مالیاتی خود دسترسی پیدا کنند. مهمترین ویژگی اجرای این طرح این است که مراجعان دیگر سرگردان نمی‌شوند و به صورت مستقیم و بسیار سریع می‌توانند به اطلاعات مورد نظر خود دست یابند.

کد خبر: ۲۰۶٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha