۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
سرمایه ۲۴۰ میلیاردی هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران
استاندار مازندران خبر داد

سرمایه ۲۴۰ میلیاردی هلدینگ ثروت آفرینی در مازندران

ساری - استاندار مازندران میزان سرمایه هلدینگ ثرورت آفرینی و سرمایه گذاری را در استان تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن استانداری برگزار شد، با اشاره به تشکیل هلدینگ ثروت آفرینی در استان، میزان سرمایه جمع آوری شده در آن را تاکنون ۲۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با بیان اینکه عرضه سهام هلدینگ در بورس و فرابورس جزو برنامه ها است، افزود: اگر میزان سرمایه هلدینگ تا دو هزار میلیارد ریال برسد، سهام آن در بورس و فرابورس عرضه می شود و در فرابورس تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال مجوز فروش سهام داده خواهد شد.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و تقویت زیرساخت ها هستیم، تصویب منطقه آزاد پس از ۱۳ سال را از جمله اقدامات ارزشمند مجلس دهم بیان کرد و گفت: به جای حاشیه سازی باید از فرصت ایجاد شده برای توسعه صادرات و تقویت بخش خصوصی استفاده کنیم.

شهرک بزرگ کشاورزی ایجاد می شود

حسین زادگان، پیوستن به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و تصویب ساخت ۱۶۶ اسکله تفریحی و دریایی را از جمله زیرساخت های فراهم شده برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی برشمرد و گفت: برنامه ریزی برای ایجاد شهرک کشاورزی در شرق مازندران نیز از تلاش های انجام شده است.

وی با اظهار اینکه شهرک هزار و ۵۰۰ هکتاری کشاورزی در شرق استان و با هدف صادرات محصولات کشاورزی و افزایش تولیدات و کاهش بیکاری جوانان احداث می شود، گفت: زمین این شهرک که قابلیت افزایش تا چهار هزار هکتار را دارد، درحال آماده سازی است.

استاندار مازندران، الحاق به اتحادیه اوراسیا را فرصتی مهم برای توسعه اقتصادی و صادرات در استان بیان کرد و گفت: برای بهره گیری از این ظرفیت ها، بخش دیپلماسی اقتصادی در استان در حال راه اندازی است و نیاز به ورود بخش خصوصی و اتاق بازرگانی در این زمینه هستیم.

کد خبر: ۲۰٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha