۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات به منظور اجرا ابلاغ شده است

تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات به منظور اجرا ابلاغ شده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: خوشبختانه با مصوبه هیات مدیره طرح اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص اجرای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر این شرکت، گفت: در شرکت مخابرات در زمینه منابع مالی مشکلاتی داشتیم و این شرکت در وضعیت شکننده‌ای قرار داشت. از گذشته هرگونه جذب و تغییر وضعیت استخدامی توسط هیات مدیره ممنوع اعلام شده بود و شاهد تعدیل نیروهایی نیز بودیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که به صورت کتبی و شفاهی در خصوص آن به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کردم منابع مالی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات بود، در جلساتی که در سطح عالی برگزار کردیم توانستیم موافقت کلی آن را دریافت کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات، با بیان اینکه بر اساس فرآیند موجود در مخابرات باید طرح‌ها در هیات مدیره مصوب و سپس برای اجرا به مدیرعامل ابلاغ شوند، تصریح کرد: خوشبختانه با مصوبه هیات مدیره طرح اجرایی تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است.

سلطانی با تاکید بر اینکه در حال تهیه مقدمات اجرای تبدیل وضعیت کارکنان شرکت مخابرات هستیم تا قانون اجرا شود، عنوان کرد: تعداد افراد مشمول این قانون در شرکت مخابرات مشخص است و بر اساس آیین نامه کار را پیش می‌بریم.

کد خبر: ۲۰۵٬۹۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 5
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایثارگر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      7 0
      سلام من وارد سایت خانه ملت شدم همچین خبری راجب ایثارگران مخابرات ندیدم میشه توضیح بدید ممنون
    • اصغر رضایی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۴
      9 0
      ۳ سال شده از سال ۹۹ سردار سلطانی آخر سال اعلام میکنه میگه حتما امسال تبدیل وضعیت ایثارگران انجام میدیم بعد سال میگه کی گفته مخابرات خصوصیه این حرف ها ۳ ساله داره میزنه بعد عید از کارمندان مخابرات بپرسید دوباره سرکارتون گذاشتن یا تبدیل وضعیت انجام دادن
    • حقگو IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
      6 0
      تا کی قصد دارید با روح و روان ایثارگران و خانواده آنها بازی کنید! تا کی قصد دارید ایثارگران رو به تمسخر بگیرید! امروز می گین تبدیل وضعیت رو انجام میدی فردا میگید نشد ! خسته نشدید
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 1
      با سلام بنده کارگر شبکه هوایی مخابرات با سابقه۲۰سال خدمت در این شرکت که الان اگه برم سابقه بیمه بگیرم۱۵ سال بیشتر ندارم جدا از اینکه پیمانکاران خدا نشناس حقوقمون رو هیچ وقت درست ندادن و هر ماه ازش کم میدادند و هیچ سالی بهمون عیدی ندادند چرا باید اینهمه ناعدالتی باشه من و تمام همکارهام ادم نبودیم چرا اینهمه حقمون باید خورده شه چرا سخترین کار با کمترین حقوق باید بگیریم
    • ایثارگر مخابرات IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۵
      1 0
      یا شما دروغ میگویید یا مخابرات گوش شنوا ندارد.