۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
شرکت دانش بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

شرکت دانش بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین مستقر می شود

قزوین - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین از استقرار شرکت دانش بنیان میلینیوم در شهرک صنعتی کاسپین یک با تولید محصول ۱۰۰ درصد صادراتی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور ظهر پنجشنبه در حاشیه تحویل دفترچه قرارداد شرکت میلینیوم به مدیر عامل شرکت که در محل استانداری و با حضور جمالی پور استاندار قزوین برگزار شد اظهار داشت: طرح صنعتی عظیم میلینیوم تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا در شهرک صنعتی کاسپین مستقر شده و به زودی کلنگ آغاز عملیات اجرایی آن با حضور مسئولین ملی و استانی زمین خواهد خورد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در طول یکماه گذشته با مذاکرات و جلسات متعدد با اعضای هیئت مدیره شرکت میلینیوم در نهایت با واگذاری ۸۵ هزار متر مریع از اراضی شهرک صنعتی کاسپین یک قرارداد با این شرکت مزبور موافقت و قرارداد فی مابین منعقد شده است.

وی گفت: این شرکت از شرکت‌های دانش بنیان و تحت لیسانس شرکت میلینیوم کانادا بوده که در زمینه تولیدات چینی بهداشتی، چینی تزئینی، چینی مظروف فعالیت خواهد کرد و تمامی محصولات تولیدی آن به کشورهای اروپایی صادر خواهد شد.

خانپور میزان سرمایه گذاری این طرح بزرگ صنعتی را دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد که با راه اندازی خط تولید آن زمینه اشتغال پایدار و مستقیم برای ۲۰۰ نفر و غیر مستقیم ۵۰۰ نفر فراهم می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان یادآور شد: در اجرای تحقق شعار «جهش تولید» از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ سرمایه گذار داخلی و یک سرمایه گذار خارجی برای ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند.

در ادامه نشست سیفی سرمایه گذار طرح میلینیوم اعلام کرد: ظرف ۲۴ ماه شاهد افتتاح طرح خواهیم بود.

در پایان دفترچه قرارداد واگذاری توسط جمالی پور استاندار قزوین به محسن سیفی سرمایه گذار طرح مذکور اهدا شد.

کد خبر: ۲۰٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha