۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
برخورد با دستگاه‌هایی که در زمینه مولدسازی همکاری نکنند
رئیس سازمان خصوصی‌سازی مطرح کرد

برخورد با دستگاه‌هایی که در زمینه مولدسازی همکاری نکنند

قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: در مولدسازی اصل بر تعامل مجری ودستگاه‌ها است و چنانچه مدیریت مقاومت کند، این موضوع برای رسیدگی به هیات نظارت ارجاع داده می‌شود.

به گزارش بازار، حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی سازی درباره برخورد با دستگاه‌هایی که در زمینه مولدسازی همکاری نمی‌کنند، گفت: این طرح شامل همه اراضی و دارایی غیرمنقول دولت می‌شود و فضای اداری بخشی از آن است.

وی افزود: در مولدسازی اصل بر تعامل مجری ودستگاه‌ها است و چنانچه مدیریت مقاومت کند، این موضوع برای رسیدگی به هیات نظارت ارجاع داده می‌شود.

رئیس سازمان خصوصی توضیح داد: در سامانه مولدسازی تمام رکوردهای طرح ارائه می‌شود و فهرست اموال به عنوان اموال مازاد که به تصویب رسیده است، بارگذاری می‌شود و تنها ملاحظه این است که آدرس نهایی اعلام نخواهد شد تا در مسیر مولدسازی اختلالی به وجود نیاید.

وی در پاسخ به این سوال که مولدسازی منجر به افزایش قیمت ملک می‌شود، گفت: براساس علم اقتصاد هر جا که عرضه بیشتر شود، قیمت کاهش می‌یابد؛ بنابراین عرضه املاک و دارایی منجر به افزایش قیمت نخواهد شد.

قربانزاده بیان کرد: از طرفی دولت وقتی که تلاش می‌کند در قالب طرح‌ها و لوایح مختلف مردم را از سفته بازی بر روی املاک و مستغلات برحذر دارد، حال چگونه اجازه می‌دهد، خودش از محل املاک و دارایی‌ها درآمد سفته‌بازی داشته باشد.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha