۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷
دلایل نوسان قیمت بیت کوین در روزهای اخیر
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد

دلایل نوسان قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

کیشانی، کارشناس بازارهای مالی گفت: در روزهای اخیر با نوسان قیمت بیت کوین مواجه بودیم.

به گزارش بازار، زینب کیشانی، جریان نقدینگی را از دلایل نوسان قیمت بیت کوین دانست و گفت: بازار رمز ارزها هم همانند همه بازارهای به نقدینگی وابسته هستند و تا زمانی که نقدینگی لازم وارد این بازار نشود، قطعا این بازار نمی‌تواند جان بگیرد و از این رو شاهد افزایش قیمت در بازار رمز ارز باید باشیم.

وی در خصوص بازار کریپتو کارنسی‌ها یا رمز ارز نگاه کلان تری را بیان کرد و گفت، داده‌های اشتغال آمریکا که در روزهای اخیر منتشر شد، قوی بود که تورم این کشور را از ۹.۱ به ۶.۲ درصد رسید، لذا علایمی از رکود در اقتصاد آمریکا دیده نمی‌شود، هر چند که این موضوع برای بازارهای ریسکی مثل بازار رمز ارز نمی‌تواند موضوع خوبی باشد، پس ما نمی‌توانیم منتظر pump آنچنانی برای سال جاری در بازار رمز ارز باشیم. به همین سبب نمی‌توانیم بگوییم چرخه انقباضی این بازار تمام شده است.

این کارشناس بازار مالی گفت: بعد از زلزله اخیر کشور ترکیه، افراد تاثیرگذار به شدت در حال فرهنگ سازی هستند و معتقندند که زمانی که تنش‌های ژئوپولیتیک و اتفاقاتی که در این راستا رخ می‌دهد، غیرمتمرکز بودن رمز ارزها به کمک بشر بیاید و این موضوع خوب و مثبتی است که نشان می‌دهد که کم کم کریپتوها (رمز ارزها) خوب عمل می‌کنند.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha