۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد

در گذشته تولید بلوک ها با کمک نیروی انسانی و قالب هایی با اندازه های از پیش تعیین شده بود و این قالب ها به صورت محدود بودند، به همین دلیل نمی توانستند بلوک را در شکل های مختلفی تولید کنند.

بازار: در گذشته تولید بلوک ها با کمک نیروی انسانی و قالب هایی با اندازه های از پیش تعیین شده بود و این قالب ها به صورت محدود بودند، به همین دلیل نمی توانستند بلوک را در شکل های مختلفی تولید کنند. به مرور زمان ماشین های صنعتی برای ساخت بلوک ساخته شدند. در ابتدا این دستگاه ها با ظرفیت محدود می توانستند بلوک های ساده ای را تولید کنند، اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، تغییرات اساسی در ساخت این تجهیزات به وجود آمد و انواع دستگاه بلوک زنی طراحی و تولید شدند. یکی از بهترین دستگاه های بلوک زنی نوع تمام اتوماتیک است. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های بلوک زنی در کشور است. تخصص و طراحی بی نظیر این دستگاه باعث شده است تا محصول تولیدی با این دستگاه دارای کیفیت بالایی باشد. از مزایای استفاده از دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک بتن سرمد این است که تمامی فرآیند های ساخت مربوط به بلوک توسط دستگاه انجام می گیرد.

انواع دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در ایران

با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک بلوک زنی نیاز به نیروی انسانی کاهش یافت. از مهم ترین مزایا و ویژگی های استفاده از دستگاه های بلوک زن تمام اتوماتیک می توان به سرعت بالا، کنترل آسان، بازدهی زیاد، قابلیت تعویض قالب و ... اشاره کرد. زمانی که این دستگاه کار می کند فقط یک اپراتور نیاز است تا به کار دستگاه نظارت کند و یا مشکلات احتمالی را بررسی کند. دستگاه بلوک زنی در ایران بر اساس نوع و تعداد قالب تقسیم بندی می شوند که به شرح زیر هستند:

  • دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک با ۶ قالب
  • دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک با ۸ قالب
  • دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک با ۱۱ قالب
  • دستگاه بلوک زن تمام اتوماتیک سیلودار با ۱۲ قالب

دستگاه بلوک زنی اتوماتیک سیلودار به صورت هیدرولیک و متحرک تولید می شوند. هر کدام از این دستگاه ها مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند، همچنین دستگاه های تمام اتوماتیک به حالت ثابت نیز تولید می شوند. تمام این دستگاه ها را بتن سرمد با بهترین کیفیت و کارایی با قالب های مختلف تولید می کند.

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد

تولید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک در ایران

شرکت های معدودی در ایران اقدام به ساخت دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک نموده اند. این دستگاه ها دارای کیفیت های متفاوتی هستند و بسته به طراحی و نوع ساختی که دارند ارزیابی می شوند. کیفیت این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا تاثیر مستقیمی بر کیفیت بلوک های تولید شده دارد. دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک توسط شرکت های داخلی و خارجی تولید و در بازار به فروش می رسند. تجهیزات دستگاه بلوک زنی باید دارای تکنولوژی به روز و تخصصی باشد. تولید این دستگاه ها باید طبق استاندارد های خاصی باشد و حتما گارانتی داشته باشند. امروزه نمونه هایی از دستگاه های تقلبی در بازار وجود دارند که با قیمت ارزان به دست خریداران می رسد. دقت داشته باشید که در صورت خراب شدن و یا نیاز به تعمیر داشتن دستگاه های تقلبی و بدون گارانتی، شرکت های سازنده مشکلات این دستگاه را رفع نمی کنند.

دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک بتن سرمد

شرکت افراز بتن سرمد تولید کننده دستگاه های بلوک زنی اتوماتیک

اگر قصد خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک را دارید، باید قبل از خرید دستگاه از تمام ویژگی ها و مشخصات فیزیکی و فنی آن مطلع باشید تا بتوانند خرید مطمئنی را تجربه کنید. این مشخصات عبارت اند از:

  • برند تولید کننده دستگاه
  • توان الکتروموتور سیستم هیدرولیکی
  • توان الکتروموتور جهت ویبره
  • توان الکتروموتور جهت حرکت
  • تعداد قالب
  • وزن
  • ظرفیت تولید بلوک به عدد
  • ابعاد بلوک زن

شرکت افراز بتن سرمد از معتبر ترین تولید کنندگان انواع دستگاه بلوک زنی چون دستگاه بلوک زنی تمام اتوماتیک است. دستگاه های بلوک زنی این شرکت قابلیت تولید بلوک های سیمانی در سایز های مختلف را دارد. در سایت شرکت افراز بتن سرمد https://www.bms-ind.com/fa/ اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی دستگاه های تولید شده در اختیار مشتریان قرار می گیرد. تمامی تجهیزات و دستگاه های صنعتی این شرکت دارای گواهینامه های لازم و گارانتی است، به گونه ای که در صورت نیاز به تعویض و یا ایجاد مشکل در دستگاه از سمت تیم متخصص این مجموعه پشتیبانی می شود. با خرید دستگاه بلوک زنی اتوماتیک بتن سرمد بهترین دستگاه بلوک زنی را داشته باشید.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۵۶

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha