۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
افتتاح و اجرای ۸ پروژه آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر تا پایان سال جاری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

افتتاح و اجرای ۸ پروژه آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر تا پایان سال جاری

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و اجرای ۸ پروژه آب‌ شیرین‌کن در استان بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه بازدید از پروژه‌های آب شیرین کن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین آب شرب و آب کشاورزی استان بوشهر از دغدغه‌های دولت سیزدهم بوده و در یکسال اخیر، طرح‌های مهمی در این حوزه عملیاتی و اجرایی و افتتاح شده است.

وی افزود: چند طرح بزرگ سدسازی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسب در سطح استان بوشهر در حال اجراست و طرح‌های آبخیزداری نیز به موازات این طرح‌ها، اجرایی شده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و اجرای ۸ پروژه آب‌شیرین‌کن در استان بوشهر تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: افتتاح آب‌ شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر با ظرفیت ۳۵ هزار متر مکعب از این طرح‌هاست که به فضل خدا در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام می‌شود.

محمدی زاده گفت: تحویل زمین به سرمایه گذار برای احداث آب‌شیرین کن نیروگاه اتمی و همچنین انتخاب پیمانکار این پروژه نیز از اقدامات شاخص در حوزه‌ آب شیرین‌کن‌ها در این استان است.

وی اضافه کرد: افتتاح آب‌ شیرین کن اخند به ظرفیت ۱۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز و همچنین نوسازی آب شیرین کن سعدآباد به ظرفیت ۲۵۰۰ متر مکعب و راه‌اندازی بخشی از آب‌شیرین کن سیراف به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در شبانه روز نیز از این پروژه‌هاست.

محمدی زاده از انتخاب سرمایه‌گذار برای آب‌شیرین کن آبپخش و دیر خبر داد و افزود: این مهم بزودی محقق می‌شود. وی ابراز داشت: آب‌شیرین کن آبپخش بیش از ۸ هزار متر مکعب و آب‌شیرین کن دیر نیز حدود ۴ هزار متر مکعب ظرفیت دارند.

استاندار بوشهر گفت: سرمایه‌گذار آب‌شیرین‌کن عسلویه نیز به ظرفیت ۵ هزار مترمکعب در شبانه روز تا پایان سال جاری انتخاب خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۵٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha