۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
۷ میلیارد دلار پروژه در حوزه گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر افتتاح می‌ شود
تا پایان امسال

۷ میلیارد دلار پروژه در حوزه گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر افتتاح می‌ شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: تا پایان سال جاری، ۷ میلیارد دلار پروژه در حوزه گاز و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده ظهر امروز در آیین افتتاح خط انتقال آب گناوه- برازجان اظهار داشت: منطقه شبانکاره دارای ظرفیت ارزشمندی در حوزه کشاورزی است و اجرای طرح‌های آبرسانی در این منطقه اهمیت زیادی دارد.

استاندار بوشهر خواستار استفاده بهینه از ظرفیت‌های کشاورزی منطقه شد و خاطر نشان کرد: باید از اراضی کشاورزی بیش از گذشته، بهره‌برداری کنیم و با توجه به آب مناسب و زمین حاصلخیز و آفتاب کافی، باید بیشترین بهره را در این منطقه ببریم.

محمدی زاده با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران گفت: تنها راه غلبه بر تحریم‌ها و شکوفایی اقتصادی، حضور مردم در عرصه است و امروز از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در همه نقاط استان حمایت می‌کنیم.

وی ابراز داشت: اکنون با تدابیر دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی آثار موفقیت و پیروزی در تمام عرصه‌ها پدیدار است.

محمدی زاده اضافه کرد: دفاع مقدس موجبات استقلال نظامی و امنیتی کشور شد و در جنگ اقتصادی نیز با همان روحیه و با استفاده از ظرفیت جوانان بسیجی و با حرکت جهادی به موفقیت می‌رسیم.

استاندار بوشهر ابراز داشت: ۷ میلیارد دلار پروژه در حوزه گاز و پتروشیمی در پارس جنوبی تا پایان سال افتتاح می‌شود که در جنگ اقتصادی ارزشمند است.

وی افزود: ۳۲ هزار میلیارد تومان نیز پروژه و طرح اقتصادی و عمرانی در شهرستان‌های ده‌گانه استان، افتتاح و اجرایی شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: بخش عظیمی از پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی افتتاح و عملیاتی شده است و رشد بی سابقه‌ای در این زمینه داشته‌ایم.

در پایان این مراسم از مادر شهیدان خان‌عزیزی تجلیل شد.

کد خبر: ۲۰۵٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهشید IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
      0 0
      انشاءالله این بودجه های میلیاردی به جایی برسه نه روز به روز بوشهر محرومتر از قبل بشه یا تغییری نکنه کلا بودجه که خوب میاد اما کار باید انجام بشه