۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
رشد ۲۳ درصدی ظرفیت تصفیه خانه های آب زنجان
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داد

رشد ۲۳ درصدی ظرفیت تصفیه خانه های آب زنجان

زنجان - جزء قاسمی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب زنجان گفت: ظرفیت تصفیه خانه های آب استان زنجان در سال ۹۸ با رشد ۲۳ درصدی به بیش از ۱۴۴ هزار متر مکعب در شبانه روز رسیده است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از آب و فاضلاب زنجان، علیرضا جزء قاسمی گفت: ظرفیت تصفیه خانه های آب استان زنجان در سال ۹۸ با رشد ۲۳ درصدی به بیش از ۱۴۴ هزار متر مکعب در شبانه روز رسیده است.

وی اظهار کرد: هم اکنون تصفیه خانه آب در شهرهای زنجان، ابهر و خرمدره در دست بهره برداری بوده و آب سد های تهم و کینه ورس را تصفیه می کنند و تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهرهای زنجان، ابهر، ماهنشان و دندی در دست بهره برداری بوده و در شهرهای زرین آباد، ارمغانخانه و خرمدره در دست احداث می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان، با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با رشد ۹ درصدی در جمعیت تحت پوشش تاسیسات فاضلاب شهری، بیش از ۳۰۱ هزار نفر را تحت پوشش خدمات جمع آوری بهداشتی فاضلاب قرار داده است، گفت: در مجموع بیش از ۳۹ درصد جمعیت شهری استان زنجان در چهار شهر، از خدمات حوزه فاضلاب شرکت آبفا بهره مند می باشند.

جزء قاسمی تاکید کرد: تعداد کل آحاد مشترکان فاضلاب خانگی در استان زنجان بیش از ۹۲ هزار واحد و تعداد آحاد مشترکان فاضلاب غیر خانگی نیز بیش از چهار هزار واحد می باشد.

وی حجم فاضلاب جمع آوری شده در شهرهای استان زنجان را نیز بیش از ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد.

کد خبر: ۲۰٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha