۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
آمادگی شستا برای سرمایه گذاری در حوزه معدن خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شستا خبر داد؛

آمادگی شستا برای سرمایه گذاری در حوزه معدن خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی گفت: شستا تمام قد آمادگی سرمایه گذاری در حوزه معادن در خراسان جنوبی را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار ابراهیم بازیان عصر پنج شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی اظهار کرد: ظرف دو هفته آینده تیمی از شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی برای بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی راهی استان می شوند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بیان کرد: این تیم ظرفیت های سرمایه گذاری موجود را بررسی و در فرصت مناسب بعد از جمع بندی، این سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

بازیان افزود: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در هفده رشته در کشور فعالیت دارد و مصمم است که در فعالیت های موجود در مزیت های سرمایه گذاری فعالیت کند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از استان هایی است که در حوزه معدن شرایط بکر و ویژه ای دارد، ادامه داد: در سفر قبلی در حضور رئیس جمهور هم گفتیم که شستا تمام قد آمادگی سرمایه گذاری در حوزه معادن در خراسان جنوبی را دارد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با بیان اینکه معدن یکی از هدف های سرمایه گذاری ماست، گفت: سه مجموعه فعال در قالب شرکت معدنی زغال سنگ طبس نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان در آینده برای تکمیل زنجیره تولید فولاد سرمایه گذاری می کنند که این رقم در هیچ استانی در یکسال قبل وجود نداشته است.

بازیان افزود: امروز آرزوی چندین ساله مردم قاین در بحث افتتاح کارخانه آجر نسوز با هزار میلیارد تومان با ظرفیت ۲۰ هزارتن آجر نسوز برآورده شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه این طرح بیش از ۴۲ درصد حاشیه سود خواهد داشت یادآور شد: همه این طرح ها اشتغال را افزایش خواهد داد.

کد خبر: ۲۰۵٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha