۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
۲۵ پروژه دانش بنیان در زنجان افتتاح شد
همزمان با دهه فجر؛

۲۵ پروژه دانش بنیان در زنجان افتتاح شد

زنجان- همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان با اعتبار یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با صبح پنج‌شنبه و نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه دانش بنیان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان با اعتبار یک هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار زنجان در این مراسم بیان داشت: در حالتی که دستگاه‌های خطوط تولید در واحدهای صنعتی وارداتی باشد، ما در انتهای چرخه تولید قرار می‌گیریم.

محسن افشارچی با بیان اینکه تولید ماشین آلات مورد نیاز، موضوع پیچیده‌ای نیست و باید برای این موضوع سرمایه گذار جذب کنیم و به این سمت حرکت نماییم،گفت: با توجه به چرخشی که در حوزه اقتصاد رخ داده است، حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان ضرورت دارد.

وی بر به لزوم حرکت به سمت تولید دانش بنیان تاکید کرد و گفت: باید سراغ مرزهای دانش برویم و تبدیل دانش به ایجاد ارزش افزوده را دنبال کنیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری و اطلاعات زنجان هم در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته حرکت و توسعه بزرگی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته‌ایم.

حامد سرایی با اشاره به توسعه ظرفیت پهنای باند استان زنجان از ۱۰۰ گیگ بر ثانیه به ۲۷۰ گیگ برثانیه افزایش یافته است، تصریح کرد: همچنین در حوزه روستایی طی سه سال گذشته ۲۵۵ روستا از دسترسی به شبکه اینترنت بهره‌مند شده‌اند.

وی به بهبود پوشش دسترسی در محور تهم و چورزق اشاره کرددو گفت: نخستین سایت نسل پنجم تلفن همراه به واسطه شرکت ایرانسل امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۰۵٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مستاجر در به در..؟ IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
      0 0
      باسلام.آقای استاندار مشکل تعاونی مسکن علوم پزشکی را حل کنید علوم پزشکی. علوم پزشکی. علوم پزشکی...........