۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
اجرای ۸۶ پروژه با سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان
استاندار همدان خبر داد

اجرای ۸۶ پروژه با سرمایه گذاری ۶۰۰۰ میلیارد تومان در استان همدان

همدان - استاندار همدان از اجرای ۸۶ پروژه اقتصادی و عمرانی با سرمایه گذاری شش هزار میلیارد تومان در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بیست و هفتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان صبح پنج شنبه با استاندار همدان، رئیس اتاق بازرگانی استان و جمعی از فعالان بخش خصوصی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان همدان در سالن استانداری همدان برگزار شد.

در این شورا ضمن قرائت بخشی از آئین‌نامه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و اخذ مصوبات لازم در این خصوص تصویب تقویم شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت.

همچنین ارائه گزارش عملکرد مصوبات سال ۹۸ و پیشنهادات بخش گردشگری برای دوران پس از کرونا و ارائه گزارش مصوبات گردشگری سال گذشته نیز در برنامه بود.

استاندار همدان در این شورا با بیان اینکه دولت با تمام توان در کنار بخش خصوصی است، گفت: فداکاری بخش خصوصی در سیلاب مشکلات کرونا قابل تقدیر است.

سید سعید شاهرخی با بیان اینکه سال ۹۸ یکی از سخت‌ترین سال‌ها برای بخش خصوصی و دولت که فشار اقتصادی زیادی را متحمل شدند، بود، افزود: در ایامی که کرونا شیوع گسترده‌ای پیدا کرد و خسارت‌های زیادی نیز به همراه داشت بخش خصوصی هیچ‌وقت دست از فعالیت خود برنداشت.

وی با بیان اینکه همکاری‌های خوب و دوطرفه اتاق بازرگانی با بخش خصوصی جای تقدیر دارد، تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به در عمل حامی بخش خصوصی باشند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۸۶ پروژه با ارزشی بیش از شش هزار میلیارد تومان در استان همدان در حال اجرا است، گفت: همکاری بخش خصوصی در فعالیت‌های حوزه‌های مختلف راه توسعه را برای استان همدان هموار می‌کند.

کد خبر: ۲۰٬۵۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha