۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹
۳۳ پروژه حوزه راه و شهرسازی زنجان به بهره برداری رسید
همزمان با دهه فجر؛

۳۳ پروژه حوزه راه و شهرسازی زنجان به بهره برداری رسید

زنجان- ۳۳ پروژه راه و مسکن به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، در هشتمین روز از دهه فجر، پروژه‌های راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان زنجان افتتاح شد و ۳۳ پروژه به ارزش ۲۸۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می رسد.

در ادامه مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در این مراسم ابراز داشت: سیاست اصلی دولت سیزدهم در بخش مسکن تولید ۴ میلیون واحد در طول ۴ سال است و در این راستا استان زنجان برنامه احداث ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در طول ۲ سال را در برنامه دارد.

اصغر اسماعیلی پیشرفت فیزیکی احداث واحدهای مسکونی استان زنجان در قالب نهضت ملی مسکن را ۳۵ تا ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: بخش عمده‌ای از تأمین مالی ساخت واحدها با استفاده از تسهیلات بانکی است.

وی ابراز کرد: در بخش راه پروژه تعریض و احداث باند دوم محور سلطانیه – قیدار – کبودرآهنگ به طول ۱۲ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد و در حوزه مسکن نیز ۳ واحد مسکونی آماده به خانواده‌های دارای فرزند ۴ قلو در زنجان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،به پروژه‌های حوزه بازآفرینی شهری اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی شهید شهریاری زنجان نیز با اعتبار ۳.۸ میلیارد تومان در مناطقی از شهر به بهره‌برداری می‌رسد که جامعه هدف ویژه‌ای را تحت پوشش قرار داده است.

اسماعیلی تاکید کرد: بخش راه یکی از محورهای اصلی توسعه هر کشوری است و وجود راه برای هر منطقه به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار یک سرمایه محسوب می‌شود.

وی گفت: در سال ۵۷، ۸۲۰۰ کیلومتر راه روستایی داشتیم که تنها ۲۰۰ کیلومتر آن آسفالت بود و اکنون در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱۳ هزار کیلومتر راه روستایی داریم و بیش از ۸۵ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار هستند.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha