۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
اتخاذ تصمیمات برای بررسی دقیق بودجه در فرصت کوتاه باقی مانده
رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ عنوان کرد

اتخاذ تصمیمات برای بررسی دقیق بودجه در فرصت کوتاه باقی مانده

حسینی، رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: قول می‌دهیم در جریان بررسی بودجه، دقت را قربانی سرعت نکنیم.

به گزارش بازار، سید شمس الدین حسینی در جریان حضور رییس مجلس در نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، گفت: به دلیل اینکه بتوانیم بودجه را به موقع جمع بندی کنیم و ناگزیر از ارائه بودجه چند دوازدهم نشویم با توافق هیئت رئیسه مجلس تمهیداتی اعم از اینکه زمان ارائه گزارش ها به کمیسیون‌ها از پانزده روز به ده روز و موضوع گزارش شور دوم محدودیت زمانی داشته باشد، مدنظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از چهارشنبه هفته گذشته بررسی جزئیات گزارش کمیسیون ها به لایحه بودجه را مد نظر قرار داد، بیان کرد: جلسات مان را در هفته گذشته سه شیفته برگزار کردیم.

وی با با بیان اینکه کمیسیون مشغول بررسی تبصره ۱۷ لایحه بودجه در بخش درآمدی است گفت: تاکنون حدود یک سوم کار و فعالیت صورت پذیرفته و دو سوم کار در پیش است.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آتی بیان کرد :قول می‌دهیم در جریان بررسی بودجه، دقت را قربانی سرعت نکنیم، ان شاءالله با همت و مسئولیتی که در بین اعضای کمیسیون تلفیق می بینیم، پیش‌بینی می‌کنیم در هفته اول اسفند ماه گزارش شور دوم بودجه را به صحن مجلس ارائه دهیم. حسینی با بیان اینکه می کوشیم گزارش خوبی را تنظیم و به صحن مجلس ارائه دهیم گفت: سعی داریم ملاحظات را رعایت کرده و استقلال کمیسیون را هم مد نظر داشته باشیم.

در ادامه این جلسه سید کاظم دلخوش ضمن خیر مقدم پیرو حضور رییس مجلس در جلسه کمیسیون تلفیق گفت: جا دارد از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق که با جدیت موضوعات را پیگیری می‌کنند تشکر کنم البته نباید فراموش کرد ارائه لایحه بودجه با تاخیر همراه بوده و باید ۱۵آذر به مجلس تقدیم می شد.

کد خبر: ۲۰۵٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha