۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
اشتغالزایی برای ۶۷۸ نفر با افتتاح طرح‌های کشاورزی در همدان
رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان عنوان کرد:

اشتغالزایی برای ۶۷۸ نفر با افتتاح طرح‌های کشاورزی در همدان

همدان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افتتاح ۶۲ طرح کشاورزی در استان همدان با اشتغالزایی برای ۶۷۸ نفر خبر داد.

به گزارش بازار؛ رضا بهراملو با اشاره به افتتاح ۶۲ طرح کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۱۶۴ میلیارد ریال اظهار کرد: این میزان تعداد طرح برای ۶۷۸ نفر اشتغالزایی می‌کند.

وی گفت: این طرح‌ها شامل ۱۵ طرح تولیدات گیاهی با اعتباری بالغ بر ۶۸۹.۳ میلیارد ریال است که در این حوزه برای ۱۰۶ نفر شغل ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه در بخش تولیدات دامی ۱۲ طرح برای بهره‌برداری آماده شده است، افزود: این تعداد طرح با اعتباری بالغ بر ۷۸۷.۵ میلیارد ریال برای ۵۷ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

وی از افتتاح چهار طرح شیلات و آبزی‌پروری با اعتباری بالغ بر ۱۸۳ میلیارد ریال در استان خبر داد و با بیان اینکه این طرح‌ها برای ۲۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه ۶ طرح صنایع کشاورزی نیز با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳۰۵ نفر افتتاح می‌شود؛ تصریح کرد: ۲۵ طرح آب و خاک نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۹۰ نفر از دیگر اقدامات جهاد کشاورزی در دهه فجر است.

کد خبر: ۲۰۵٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha