۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
۵۳ واحد دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان مستقر است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۵۳ واحد دانش‌بنیان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان مستقر است

سمنان - باقری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: ۵۳ واحد دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان مستقر است.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه ۹ واحد دانش بنیان در مجموعه شرکت‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جاری آغاز به کار کرده است، بیان کرد: مجموعاً ۵۳ واحد دانش بنیان در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان مستقر است.

وی با بیان اینکه در قالب فن بازار منطقه‌ای و در بازه زمانی ابتدای سال جاری تا کنون به ۱۶ شرکت دانش‌بنیان به‌منظور بازاریابی کمک شده است، افزود: زون‌های تخصصی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای استقرار شرکت‌ها و واحدهای دانش بنیان ایجاد شده است.

حمایت از دانش بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه امسال ۱۶ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شدن در مجموعه شهرک های صنعتی استان شناسایی شده است، تاکید کرد: تلاش داریم تا این واحدها را مورد حمایت قرار دهیم.

۱۶ واحد صنعتی مستعد دانش بنیان شدن در مجموعه شهرک های صنعتی استان شناسایی شده است

باقری درباره حمایت از تولید و با بیان اینکه یک هزار و ۹۴۹ طرح صنعتی در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در دست ساخت است، بیان کرد: برای ۵۳۹ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان زمین اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه عملیات دیوارکشی برای ۲۳۹ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در سال جاری انجام شده است، گفت: عملیات نصب سوله‌های تولیدی برای ۷۳۷ واحد نیز به انجام رسیده است.

راه اندازی واحدهای تولیدی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه نصب ماشین آلات تولیدی برای ۴۳۸ واحد صنعتی استان در یک سال اخیر انجام شده است، افزود: ۱۸۶ واحد کارگاهی در مجموعه شرکت ها و شهرک های صنعتی استان واگذار شده که این واگذاری توانسته ۸۱۱ فرصت شغلی را مهیا سازد.

باقری با بیان اینکه ۳۴ واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در دست احداث است، گفت: ۱۸۸ واحد تاکنون تکمیل و ۱۱۷ واحد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان نیز به بهره برداری رسیده است.

وی در پاسخ به سوالی درباره حمایت های تولیدی نیز افزود: طی یکسال گذشته، ۲۳۰ نیاز فناورانه در راستای کمک فناورانه به بنگاه‌های تولیدی و صنعتی شناسایی و هشت نیاز فناورانه رفع شده است.

کد خبر: ۲۰۴٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha